استاندار خوزستان:

اگر تمام جنگ تحمیلی در یک گفتمان خلاصه شود، آن گفتمان مقاومت است

در پیام حسینی محراب آمده است: جنگ ما جنگ حق و باطل بود، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود. جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد.
کد خبر: ۶۹۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 22September 2024

اگر تمام جنگ تحمیلی در یک گفتمان خلاصه شود، آن گفتمان مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و تاریخ‌سازی هشت‌ساله ملت ایران، یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

هشت سال دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است. جنگ ما جنگ حق و باطل بود، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود. جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد.

دشمن در محاسبات سیاسی و نظامی خویش هیچ گاه سهم به سزایی برای مقاومت مردمی در نظر نگرفته بود؛ ولی در عرصه نبرد، حضور گسترده و بی‌سابقه مردم و روحیه شهادت‌طلبی آنان معادلات استکبار جنایت‌کار و صدام بعثی را در هم شکست.

اگر تمام جنگ تحمیلی در یک خرده گفتمان خلاصه شود، آن خرده گفتمان «مقاومت» است. مردان و زنان شجاع ایران اسلامی، حماسه‌آفرینان جبهه‌های جنگ و جهاد بودند که نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند.

اینجانب با درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب، شهدای والامقام و ۲۴ هزار شهید استان، ضمن تکریم عظمت جانبازان و ایثارگران عزیز؛ هفته دفاع مقدس را به مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره‌گیری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات مقام معظم‌ رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار