مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

مردم ایران اسلامی تسلیم‌ناپذیر است

سردار یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه مردم با تقویت روحیه استکبارستیزی، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، تسلیم‌ناپذیر است و امان‌نامه کفر را نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۶۹۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ - 24September 2024

مردم ایران امان‌نامه کفر را نمی‌پذیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم گرامیدشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس که با حضور جمعی از کارکنان آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از قشرهایی که در دوران دفاع مقدس مردانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند، جوانان دانش‌آموز و دانشجو بودند؛ بر همین اساس نسل جوان و نوجوان امروز ایران اسلامی که در محیطی امن و آرام به کسب دانش می‌پردازند باید توجه داشته باشند که این بستر مبارک را خون‌های پاک مجاهدان فراهم آورده است.

وی با اشاره به جایگاه معلمین در پرورش و تربیت نسل مومن، متعهد و انقلابی تاکید کرد: دشمن در جنگ ترکیبی با ارائه تحلیل‌های غلط و وارونه‌ جلوه دادن حقایق در ایران اسلامی به دنبال ارائه تصویری غیر واقعی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناکارآمد نشان دادن آن در اداره کشور است که خواص جامعه بخصوص فرهنگیان باید با نقش‌آفرینی در جهاد تبیین و سر دست گرفتن داشته‌های ایمانی خود؛ نسل جوان را نسبت به آینده درخشان و رو به پیشرفت و صعود به قله‌های عزت امیدوار کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: دشمنان به دنبال نواختن ناقوس مرگ انقلاب بودند اما امت حزب‌الله علی‌رغم همه تهدیدها با جهاد، ایثار و مقاومت، انقلاب اسلامی را ماندگار کردند و بحمدالله امروز شاهد انزوای مستکبرین عالم هستیم.

این مسئول افزود: مطمئن باشید انقلاب اسلامی شاخ و دندان نظام سلطه را شکسته و قطعا آینده از آن حزب‌الله است. گواه این ادعا این است که انقلاب در مدت 46 سال حیات طیبه خود به کوری چشم دشمنان با نظام‌سازی، الگوهایی را ایجاد کرده که خواب مستکبرین عالم را پریشان کرده است. 

سردار یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، تسلیم‌ناپذیر است و امان‌نامه کفر را نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ماهیت حسینی دارد، بیان داشت: شعار هیهات منا الذله صادر شده و جبهه مقاومت تا عمق جهان نفوذ داشته و از اروپا و آمریکا یارگیری کرده است. به‌گونه‌ای که آنان نیز به صف آزادیخواهان عالم پیوستند و در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و لبنان قیام کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که رسیدن به قله را بشارت داده‌ا‌ند، تصریح کرد: برای پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب باید با استعانت از شهدا، پشت سر امام خامنه‌ای حرکت کنیم و مطمئن باشیم راه امامین انقلاب و شهدا جاودانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار