جانشین سپاه استان کرمانشاه:

الگوپذیری از نسل اول و دوم انقلاب اسلامی امری ضروری است

سردار «قنبری» گفت: الگوپذیری از نسل اول و دوم انقلاب اسلامی را امری ضروری دانست و وظیفه دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص را مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۹۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 25September 2024

الگوپذیری از نسل اول و دوم انقلاب اسلامی امری ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده‌های معظم شهدا را مایه مباهات ایران اسلامی دانست و رزمندگان را یادگاران و رهروان شهدای عزیز بر شمرد.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه الگوپذیری از نسل اول و دوم انقلاب اسلامی را امری ضروری دانست و وظیفه دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص را مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

سردار قنبری وظیفه بسیج مردمی را تبیین گفتمان امام راحل و انقلاب و شاخصه‌های ولایت‌مداری و انقلابی گری دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در عصر حاضر حائز اهمیت است و باید در این راستا گام برداشت.

وی در پایان از خانواده شهیدان کرم طهماسبی از شهدای دوران دفاع مقدس و شهید رضا عباسی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه، همچنین تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها