استاندار همدان:

قدرت بازدارندگی امروز حاصل تجربیات دوران دفاع مقدس است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: اگر دوران دفاع مقدس و تجربیات آن نبود امروز به این قدرت بازدارندگی نمی‌رسیدیم.
کد خبر: ۶۹۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳ - 25September 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد اظهار داشت: امروز روزی است که به یاد بیاوریم در ایامی که انقلاب ما نوپا بود و همه دشمنان بشریت دست به دست هم دادند تا انقلاب را نابود کنند، نیروهای جان برکف مردمی در لباس بسیج در مقابل آنان ایستادند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس تجربه گران‌سنگی بود که توانستیم تجرییات خوبی را کسب کنیم، گفت: اگر دوران دفاع مقدس و تجربیات آن نبود امروز به این قدرت بازدارندگی نمی‌رسیدیم.

استاندار همدان تصریح کرد: نیروهای زبده در آن دوران خودشان را نشان دادند، امروز پیشکسوتانی در این جمع حضور دارند کسانی هستند که همسنگر شهدا بودند. گرچه امروز پا به سن گذاشتند اما همچنان پشت سر ولی مسلمین حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز ما دچار فتنه هستیم باید مراقب باشیم دشمن صفوف ما را فروپاشی نکند، همچنان که در سالهای بعد از انقلاب فتنه به پا کردند، امروز هم فتنه به پا کردند و دشمن صهیونیستی مردم غزه و لبنان را با به گلوله به شهادت می‌رساند و حقوق بشر را به مخاطره انداخته و سعی دارد در این صفوف خللی ایجاد کند که باید یکپارچه مقابل آن بایستیم.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: باید یک اصل را توجه کنیم و آن گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشت سر ایشان حرکت کردن است و تفسیر و تعبیر از صحبت مسئولان کنار گذاشته شود و نباید دچار انفعال شویم.

وی تاکید کرد: آنچه از لسان مسئولان خارج می‌شود باید با نگاه رهبری همسو باشد، ما نباید پیشگام دیگران حرکت کنیم و خللی در ارکان نظام ایجاد کنیم باید پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم تا دشمن تا بن دندان مسلح را با خاری مواجه کنیم‌.

استاندار همدان با بیان اینکه زمان نابودی اسرائیل دور نیست، گفت: تفرقه و نفاق که بین امت اسلامی است آن را به عقب می‌اندازد، باید وحدت را در برابر دشمن حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمع شدیم تا مراتب بیعت و هم پیمانی خود را با شهدا اعلام کنیم و بگوییم جان بر کف تا آخرین قطره خون پشت سر مقام معظم رهبری هستیم و از میهن اسلامی دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار