مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد؛

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس

«جهانیان» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در همایشی از فعالان حوزه حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۶۹۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ - 26September 2024

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل استان مازندران در هشت سال دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسن جهانیان» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران امروز در همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل استان در هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، به نقش جهادگران مازندران در دفاع مقدس و مهندسی رزمی عملیات‌ها پرداخت و اظهار داشت: جوانان رشید مازندران کارنامه درخشانی در حوزه ایثار و شهادت دارند.

وی افزود: دفاع مقدس برگ زرین تاریخ کشور ما به شمار می‌آید که عزت و اقتدار نظام اسلامی و شکوه و عظمت ملت عزیزمان در آن ثبت شد، دفاع مقدس یوم الله بود که ملت ایران و رزمندگان فداکار این کشور با قدرت ایمان و معنویت به ستیز دشمنان اسلام شتافتند و با استقامت در راه خدا پیروز شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، طراحی و نصب بنر بر بیلبورد‌های جاده‌ای با مضامین دفاع مقدس، عطر افشانی از مزار شهدا، بازدید از موزه دفاع مقدس، دیدار از خانواده معزز شهدا از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام هفته دفاع مقدس بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در خصوص برنامه‌های فرهنگی این اداره کل در ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آذین بندی و فضا سازی تبلیغی و هنری مناسب در محیط اداری، ارسال پیام فرهنگی روزانه از طریق فضای مجازی با رویکرد اربعین و مقاومت، برگزاری مسابقه فرهنگی خاطره نویسی ویژه ایثارگران دفاع مقدس، برگزاری مسابقه نقاشی و ورزشی، ساخت کلیپ و فیلم کوتاه از حضور راهداران و رانندگان مازندران در جبهه‌های حق علیه باطل، برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های اجرایی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بود.

در این همایش با لوح سپاس از فعالان حوزه حمل و نقل، خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها