بروجردی: رژیم صهیونیستی یک حاکمیت غاصب غیر قابل قبول است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مشروعیتی ندارد که بخواهد سلاح در دست بگیرد و عملا یک حاکمیت غاصب غیر قابل قبول است که یک کشور آزاد را با آواره کردن میلیون‌ها نفر از ساکنان آن غصب کرده است. 
کد خبر: ۶۹۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 28September 2024

«علاءالدین بروجردی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به بازخوردهای سخنرانی رئیس‌جمهور در مقر سازمان ملل، اظهار داشت: سفر روسای جمهور به مقر سازمان ملل با توجه به اینکه یک تریبون جهانی در اختیار کشورها است و با توجه به وضعیت منطقه همیشه حائز اهمیت بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: رژیم صهیونیستی یک حاکمیت غاصب غیر قابل قبول است

وی افزود: طبیعتا اعلام مواضع جمهوری اسلامی درخصوص تحولات منطقه و جهان در سازمان ملل فرصتی طلایی است، ضمن اینکه دیدار رئیس جمهور با سران کشورها در جهت روابط دوجانبه و تشریح مواضع جمهوری اسلامی با سران کشورهای جهان فرصت خوبی است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص مواضع رئیس جمهور پیرامون جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مشروعیتی ندارد که بخواهد سلاح در دست بگیرد و عملا یک حاکمیت غاصب غیر قابل قبول است که یک کشور آزاد را با آواره کردن میلیون‌ها نفر از ساکنان آن غصب کرده‌اند. 

بروجردی اضافه کرد: طبیعتا ما کشوری به نام اسرائیل را نمی‌شناسیم بلکه آنها حافظ منافع آمریکا در منطقه هستند و بنیان این حاکمیت نامشروع توسط انگلیس خبیث بنیانگذاری شده و آمریکاست که امروز سردمدار آن شده است. این کشور قطعا برای مردم فلسطین است و روزی آنها به حقشان خواهند رسید.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها