قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانیش از رویارویی با رزمندگان اسلام را نمایان کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار نیلفروشان گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد.
کد خبر: ۶۹۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 29September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس به مناسبت شهادت سردار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه در پیامی نوشت: رژیم‌ سفاک و متجاوز صهیون، در جنایتی ددمنشانه با بمباران منطقۀ ضاحیۀ بیروت، جمعی از مجاهدان خدوم جبهۀ مقاومت و مدافعان حریم اسلام را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان‌تر سازد.

قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد

وی افزود: شهید سرافراز، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار نظامی سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌ بیت (علیهم‌السلام) و در حین انجام وظیفه، همراه با مجاهد نستوه و رهبر شجاع جبهۀ مقاومت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به شهادت رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و رزمندگان جبهۀ مقاومت، ملت شریف ایران و خانوادۀ بزرگوار شهید، علوّ درجات و رضوان الهی برای این فرمانده والامقام را در جوار ارواح طیبۀ شهدا از خداوند متعال مسئلت کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار «عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار