آیت‌الله مظاهری: عمر شهید نصرالله در مسیر مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد

آیت‌الله «حسین مظاهری» با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله»، اعلام کرد: «عمر مبارک این شهید سرافراز، یک‌سره در مسیر نورانی مجاهدت در راه خداوند سبحان و مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد».
کد خبر: ۶۹۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 29September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حضرت آیت‌الله «حسین مظاهری» از مراجع تقلید، با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را به ملت صبور لبنان، جبهه مقاومت و همرزمان این شهید والامقام تسلیت گفت.

آیت‌الله مظاهری: عمر شهید نصرالله در مسیر مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»

عالمِ مجاهدِ خستگی‌ناپذیر، رهبر محبوب حزب‌الله لبنان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای «سید حسن نصرالله» و جمعی از یاران و همرزمانش (رضوان‌الله‌علیهم) به‌دست شقی‌ترین رژیم سفاک دوران، به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و قلب امت اسلامی و همه آزادگان جهان از این مصیبت بزرگ جریحه‌دار شد.

عمر مبارک این شهید سرافراز، یک‌سره در مسیر نورانی مجاهدت در راه خداوند سبحان و مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد و اینک او و یارانش، پاداش مجاهدت‌های خود را در پیشگاه الهی و أولیاء حق (علیهم‌السلام) دریافت کرده‌اند.

رژیم ددمنش و تروریست صهیونیستی با آلودن دست خباثت‌آمیز و جنایت‌پیشه خود به خون مطهر این شهید عالی‌قدر و صدها تن از مردم بی‌پناه و مظلوم لبنان، چهره زشت خود را در نزد جهانیان و در کارنامه تاریخ بشریت، سیاه‌تر ساخت و امید است زوال این غدّه سرطانی جامعه بشری با این شهادت‌ها، تسریع شود؛ إن‌شاءالله.

از خداوند تعالی علوّ درجات این شهید مجاهد و یاران دلیرش و همه شهدای لبنان را مسألت کرده و به روان آن عزیزان درود می‌فرستیم و به ملت صبور لبنان و جبهه مقاومت و همرزمان سیّدِ شهید، تسلیت عرض می‌کنیم و ظهور نجات‌بخش انسان و انسانیت، حضرت ولی‌الله‌الأعظم (ارواحنافداه) را به تضرّع و ابتهال، از خداوند رحمان و رحیم، خواستاریم.

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

والسلام علیه و علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار