مجمع ناشران دفاع مقدس شهادت دبیرکل حزب‌الله را تسلیت گفت

مجمع ناشران دفاع مقدس در پیامی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 29September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مجمع ناشران دفاع مقدس، در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

مجمع ناشران دفاع مقدس شهادت دبیرکل حزب‌الله را تسلیت گفت

در متن این پیام آمده است؛

انالله و انا الیه راجعون 

روح بلند مجاهد مقاومت، الگوی ایستادگی در برابر رژیم خونخوار کودک‌کش اشغالگر صهیونیستی، دلیرمرد میدان جهاد و شهادت،سید حسن نصرالله به خدا پیوست و هم‌رزمان و همرهان شهیدش را در آغوش گرفت.

چه خوش پروازی، چه مستانه عروجی، چه زیبا شهادتی؛ در جنوبی‌ترین، مردمی‌ترین و مقاومت‌آفرین‌ترین نقطه‌ی عالم، الضاحیه بیروت! و  نیک فرمود امام خامنه‌ای در سوگ این بزرگمرد: سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند. 

مجمع ناشران دفاع مقدس هم‌دل و هم‌سوگ با تمام آزادیخواهان عالم، شهادت سیدالشهداء مقاومت، سیدحسن نصرالله رضوان‌الله علیه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم این شهید عزیز، ملت مظلوم لبنان و فلسطین، سپاهیان دلیر حزب‌الله لبنان، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، ملل استکبارستیز جهان، و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و رجاء واثق دارد که بساط باند جنایتکار کودک‌‌کش رو به زوال صهیونیستی به لطف حضرت حق ان‌شاءالله بزودی برچیده خواهد شد و مسلمان جهان در مسجد الاقصی نماز شکر بجای خواهند آورد.

والسلام و علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار