سلیمی: آتش خشم مقاومت چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌گذارد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از پاسخ به رژیم صهیونیستی اصلا و ابدا صرف نظر نکرده است و قطعا پاسخی سنگین و ویران کننده به رژیم صهیونیستی خواهد داد.
کد خبر: ۶۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ - 01October 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا سلیمی» سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید بزرگ مقاومت، اظهار داشت: سید حسن نصرالله شیفته شهادت بود و به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس: آتش خشم مقاومت چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌گذارد

حجت‌الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: قطعا راه سید مقاومت با فرماندهی پرشورتر و قاطع‌تر ادامه پیدا می‌کند و حزب‌الله سرافراز خار در چشمان صهیونیست باقی می‌ماند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما فرماندهان بزرگی را تاکنون از دست داده‌ایم، اما مسیر مقاومت تغییر پیدا نکرده است و این پرچم قطعا دست به دست تا پیروزی نهایی مقاومت برافراشته خواهد بود. خون سید مقاومت قطعا دریایی از انگیزه برای انتقام از رژیم صهیونیستی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان قطعا رژیم صهیونیستی در صورت اقدام به حمله زمینی در باتلاقی فرو خواهد رفت که بازگشت از آن به آسانی باتلاق غزه نیست.

حجت‌الاسلام سلیمی بیان کرد: درست است که ما سید عزیز و بزرگی را از دست داده‌ایم و ضربه بسیار سنگینی به مقاومت وارد شده است، اما به سنت‌های الهی باور داریم و معتقدیم که راه سید مقاومت با قدرت‌تر از گذشته ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از پاسخ به رژیم صهیونیستی اصلا و ابدا صرف نظر نکرده است و قطعا پاسخی سنگین و ویران کننده به رژیم صهیونیستی خواهد داد، رژیم صهیونیستی روزی را خواهد دید که آتش خشم مقاومت چیزی از موجودیتش باقی نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار