رئیس کمیسیون امنیت ملی: موج‌های بعدی حمله موشکی ویران‌کننده‌تر خواهد بود

عزیزی با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» گفت: این تازه موج اول عملیات سپاه است و اگر رژیم صهیونیستی اقدام احمقانه‌ای انجام دهد، موج‌های بعدی حملات بسیار ویران‌کننده‌تر از این موج عملیات موشکی خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما اظهار داشت: امیدواریم عملیات نظامی امشب بتواند اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را به طور کامل پوشش دهد. ما از ابتدای ترور شهید هنیه اعلام کرده بودیم که انتقام سختی خواهیم گرفت و در انتقام خود کاملاً هوشمندانه عمل کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی: موج های بعدی حمله موشکی ویران کننده تر خواهد بود

عزیزی گفت: لازم است یادآوری کنم که این تازه موج اول عملیات سپاه پاسداران است و اگر رژیم صهیونیستی اقدام احمقانه‌ای انجام دهد، موج‌های بعدی حملات بسیار ویران‌کننده‌تر از این موج عملیات موشکی خواهد بود.

وی افزود: سپاهِ قهرمان فقط گوشه کوچکی از توان و اقتدار خود را امشب به نمایش گذاشت و اگر لازم باشد، ظرفیت‌های دیگر و توان بیشتر دفاعی در مقابل رژیم صهیونیستی به کار گرفته می‌شود. در عملیات امشب سپاه، اهداف نظامی که علیه مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان جنایت می‌کردند، مورد هدف قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: این عملیات کاملاً قانونی و حقوقی و در راستای دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار