رسانه‌های روس: اسرائیل در بهت پاسخ موشکی ایران فرو رفت

پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های روسیه داشت.
کد خبر: ۶۹۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 01October 2024
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های روس در گزارش‌های لحظه به لحظه به نقل از منابع خبری ایران و نیز کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی، به روایت لحظات بهت تل‌آویو از پاسخ موشکی کشورمان پرداختند.
 
رسانه‌های روس: اسرائیل در بهت پاسخ موشکی ایران فرو رفت

پایگاه خبری روزنامه گازیتا
با انتشار گزارشی از پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی نوشت: ایران وعده حمله قدرتمندتر به اسرائیل را داده است.
 
این رسانه روس در ادامه نوشت: اخطار داده می شود چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.
 
گازیتا نوشت: به دنبال پاسخ موشکی ایران، آژیر قرمز در سراسر رژیم صهیونیستی به صدا درآمد و صدای دست کم ۱۰ انفجار مهیب در تل‌آویو شنیده شد.
 
خبرگزاری ریانووستی نیز گزارش شبکه تلویزیونی ABC News به نقل از منابع اسرائیلی و آمریکایی را بازنشر کرد که در آن آمده است: انتظار می‌رود ایران ۲۴۰ تا ۲۵۰ موشک را در دو موج به چهار هدف در اسرائیل از جمله مقر موساد و سه پایگاه هوایی شلیک کند.
 
این رسانه روس در ادامه نوشت:‌ به گفته یک مقام دولت آمریکا، اسرائیل قصدی برای حمله پیشگیرانه ندارد. این موشک ها پس از پرتاب کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد تا به اهداف خود برسند.
 
پایگاه خبری روزنامه راسیسکایا گازتا نیز نوشت:‌ در پی پاسخ موشکی ایران، آژیرهای حمله هوایی در تل آویو به صدا درآمد و هشدارهای مشابهی در اورشلیم شنیده شد.
 
این رسانه روس نیز به نقل از منابع خبری گزارش داد که صدای مکرر انفجار در تل آویو شنیده شده است.
 
خبرگزاری تاس نیز ضمن انتشار گزارش‌هایی از ابعاد مختلف پاسخ موشکی ایران، بیانیه نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد را منتشر کرد.
 
این رسانه روس نوشت: ایران، پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل را پاسخی مشروع به اقدامات تل آویو علیه منافع تهران می‌داند.
 
این خبرگزاری به نقل از دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل نوشت:‌اگر رژیم صهیونیستی جرأت پاسخگویی یا اقدامات بدخواهانه بیشتری را داشته باشد، پاسخی کوبنده به دنبال خواهد داشت.
 
خبرگزاری اینترفکس روسیه نیز به نقل از روزنامه جروزالم پست نوشت: تعداد موشک هایی که ایران روز سه شنبه به سمت اسرائیل شلیک کرد به ۴۰۰ موشک افزایش یافت. پیش از این اطلاعاتی در مورد ۱۰۰ موشک وجود داشت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار