یک شاعر مطرح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

منتظر تنبیه به‌هنگام رژیم صهیونیستی بودیم/ نتانیاهو دیوانه شده است

محدثی خراسانی با بیان اینکه ایران باید خیلی زودتر و به‌هنگام پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را می‌داد، گفت: پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی هرچند دیرهنگام بود، اما باید انجام می‌شد.
کد خبر: ۶۹۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲ - 01October 2024

مصطفی محدثی خراسانی، شاعر و ترانه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقاطی از رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار داشت: پاسخ و تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی به‌هنگام نبود و ما خیلی زودتر منتظر این پاسخ و واکنش بودیم.

منتظر تنبیه به‌هنگام رژیم صهیونیستی بودیم/ نتانیاهو دیوانه شده است

این شاعر و ترانه‌سرا با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: رژیم صهیونیستی با ترور رهبر جنش  مقاومت اسلامی حماسه دست به یک جنایت در خاک کشورمان زد که ضروری بود واکنش به‌موقع نسبت به آن انجام می‌دادیم که متاسفانه این پاسخ به زمان طولانی همراه بود و به موقع صورت نگرفت.

او به حملات ساعات گذشته مجموعه نیروهای مسلح کشورمان پرداخت و عنوان کرد: بعد از ترور اسماعیل هنیه در تهران افکار عمومی جامعه جهانی با پاسخ کشورمان بسیار منطقی‌تر برخورد می‌کرد و همراه بود اما بخاطر فاصله‌ای که تاکنون افتاده است و بعد از ترور سید حسن نصرالله این مسئله از ذهن مردم پاک شده است.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار