مشاور رهبر معظم انقلاب: رژیم صهیونیستی ویلچرنشین شده است/ ادامه جنگ بستگی به آمریکا دارد

لاریجانی گفت: آمریکایی‌ها باید اندکی عقل داشته باشند و درگیری را ادامه ندهد، زیرا با انتخاباتی روبه‌رو هستند که کنترل رژیم صهیونیستی در کم و کیف آن موثر است.
کد خبر: ۶۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ - 02October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع پرس، علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: جمهوری اسلامی راهبرد خود را ایجاد امنیت پایدار می‌بینید برای همین از هرگونه درگیری همواره پرهیز کرده است، از ابتدای انقلاب، جمهوری اسلامی هیچ‌گاه شروع‌کننده یک جنگ نبوده است.

مشاور رهبر انقلاب: ادامه جنگ با رژیم صهیونیستی بستگی به آمریکا دارد

وی افزود: اما همه مردم دنیا به خصوص مردم ایران دیدند که نتانیاهو با چه وقاحتی در سازمان ملل مطرح کرد که نه تنها ایران بلکه همه کشورهای منطقه را می‌تواند مورد هجمه قرار دهد. در این چند روز اخیر هم همه شاهد بودند که این فرد تروریست چه جنایت‌هایی در لبنان انجام داد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنابراین لازم بود که جمهوری اسلامی این موتور جنایت و ترور را متوقف کند، عملیات امشب یک اقدام به جا، سنجیده و لازم بود. شاهدیم بسیاری از مردم منطقه به ویژه مردم لبنان و فلسطین شاد شدند، شاید رژیم صهیونیستی بتواند درگیری را شروع کند اما خاتمه آن با جمهوری اسلامی ایران است. نیاز است از همه مسئولان نظامی تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد حماقتی مرتکب شود، با پاسخ های کوبنده‌تر و جدی‌تر مواجه می‌شود. رژیم صهیونیستی امروز عملا ویلچرنشین شده است، رژیم صهیونیستی جنایت های بی شماری انجام داده است، اما هیچ موفقیت نظامی بدست نیاورده است. بعید می دانم این رژیم خونخوار بتواند جان سالم به در ببرد.

لاریجانی در خصوص ادامه درگیری گفت: شاید نتوانیم اظهار نظر قطعی کنیم، اما بستگی به این دارد که آمریکایی ها چگونه بتوانند رژیم صهیونیستی را کنترل کنند، آمریکایی‌ها باید اندکی عقل داشته باشند و درگیری را ادامه ندهد، زیرا با انتخاباتی روبه رو هستند که کنترل رژیم صهیونیستی در کم و کیف آن موثر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار