بازدید استاندار خراسان رضوی از ورزشگاه امام رضا (ع)+ تصاویر

نظری به منظور تداوم برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر، از ورزشگاه امام‌ رضا (ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۶۹۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ - 05October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، «محسن داوری» معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد و جمعی از مسئولان امنیتی و انتظامی به منظور تداوم برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری باشکوه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر، از ورزشگاه امام‌ رضا (ع) بازدید کردند.

بازدید استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد مقدس از ورزشگاه امام رضا (ع)

گفتنی است طی این بازدید، بخش‌های مختلف استادیوم امام‌ رضا (ع) اعم از مسیر‌های منتهی به این مجموعه ورزشی، ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه و گیت‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بازدید استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد مقدس از ورزشگاه امام رضا (ع)

پیش از این بازدید، جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با حضور محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان شهری و استانی در تاریخ ۱۲ مهرماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود.

طی این نشست روسای کمیته‌های مختلف ستاد همچون جلسات قبلی از برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مشهد مقدس سخن گفتند.

بازدید استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد مقدس از ورزشگاه امام رضا (ع)

لازم به ذکر است ۲۴ مهر سال جاری، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه امام‌ رضا (ع) مشهد، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها