پیام تبریک فرمانده انتظامی خراسان رضوی به مناسبت بزرگداشت هفته انتظامی

سردار تقوی در پیامی هفته بزرگداشت انتظامی را به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت و از خدای متعال برای آنان آرزوی سلامتی، عمر با برکت و توفیق روزافزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستار شد.
کد خبر: ۶۹۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 05October 2024

پیام تبریک فرمانده انتظامی خراسان رضوی به مناسبت بزرگداشت هفته انتظامیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی  استان خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فراجا امروز خود را مفتخر به تاییدات فرمانده معظم کل قوا می‌داند و همچنان از دریافت نشان «مجاهدان واقعی فی سبیل الله» به خود می‌بالد و خرسند از آن است که مولای و مقتدایشان آنان را به چنین افتخار بزرگی نایل فرموده‌اند و همچنان به میثاق خود در دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

هفته فراجا امسال مقارن و مزین به ربیع‌الاول و هفته گرامیداشت امنیت پایداری است که بحول قوه الهی و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش همه سبزپوشان و سبزاندیشان در سراسر کشور با تلاش شبانه‌روزی خود امنیت مطلوب را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

بی‌تردید امنیت و آسایش عمومی امروز کشورمان مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های امنیتی و علی‌الخصوص سبزپوشان سازمان انتظامی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و با خدمات مجاهدانه به‌صورت شبانه‌روز امنیت و آسایش عمومی هموطنانمان را تأمین می‌کنند.

شعار هفته فراجا سال ۱۴۰۳ باعنوان «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» نشان‌دهنده ارتباط صمیمانه پلیس با مردم و مردم سرافراز ایران اسلامی با پلیس می‌باشد که همواره کارکنان انتظامی موفقیت خود در بسیاری از ماموریت‌ها را مدیون مردم عزیز کشورمان هستند.

اینجانب به نوبه خود هفته انتظامی را به خانواده محترم شهدا، خصوصا شهدای سازمان انتظامی، ایثارگران و جانبازان و همکاران تلاش‌گر و خدوم و خانواده محترم آنها که همیشه در کنار کارکنان و همراه و یاور آنها ایستاده‌اند تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار