روز نخست جشنواره و میزبانی از ۳۶۰۰ کودک و نوجوان

برنامه‌های روز نخست از سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور پرشور بچه‌ها و خانواده‌های آن‌ها پیگیری شد.
کد خبر: ۶۹۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 06October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، بیش از ۳۶۰۰ کودک و نوجوان از برنامه‌های نخستین روز جشنواره دیدن کردند. ۱۶۰۰ داور کودک و نوجوان و خبرنگاران نوجوان به همراه ۲۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس مختلف اصفهان به بازدید از برنامه‌های نخستین روز از سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پرداختند.

روز نخست جشنواره و میزبانی از ۳۶۰۰ کودک و نوجوان

این تعداد از دانش آموزان در سینماهای ساحل و فلسطین به تماشای آثار شرکت کننده در جشنواره نشستند. گزارش‌ها از استقبال خانواده‌های اصفهانی از فیلم‌های جشنواره در پردیس سینمایی چهارباغ(سینمای مردمی جشنواره) خبر می‌دهد.

روز گذشته در کنار نمایش آثار حاضر در بخش‌های گوناگون این جشنواره که از ساعت ۸ صبح آغاز شد، برنامه‌های جنبی همچون برگزاری نشست‌های رسانه‌ای فیلم‌ها نیز پیگیری شد و در گام نخست، سه عوامل ۳ فیلم «آرزوی اسب چوبی»، «مافیای شجاعان» و «رویای پفکی» پاسخگوی سوالات خبرنگاران نوجوان و اهالی رسانه بودند.

برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در فیلم انیمیشن» با تدریس مهدی خرمیان و روانبخش صادقی از دیگر برنامه‌های روز گذشته بود که با استقبال وسیع مخاطبان این جشنواره رو به رو شد.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری مجید زین‌العابدین از ۱۴ لغایت ۱۹ مهرماه در شهر زیبا و تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار