آیت‌الله اختری: رژیم صهیونیستی حکومتی ساختگی و جعلی است

رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حکومتی ساختگی و جعلی است تاکید کرد: مقاومت اسلامی برای آزادسازی کشور اشغال شده خودش تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۹۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 08October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، آیت‌الله «عباسعلی اختری» رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین، امروز در نشست «طوفان‌الاقصی؛ آغاز نصرالله»، گفت: برای فرماندهان مقاومت شهید هنیه، شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله علو درجات را آرزومندیم.

آیت الله اختری: رژیم صهیونیستی حکومتی ساختگی و جعلی است

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند به برکت خون این شهیدان مقاومت را به هدف نهایی و پیروزی برساند.

رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین عنوان کرد: رویکرد امام و رهبری بر اساس دیدگاه اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حکومتی ساختگی و جعلی است افزود: مقاومت اسلامی برای آزاد سازی کشور اشغال شده خودش تشکیل شده است.

اختری تاکید کرد: فلسطین یک دولت اسلامی است که صاحب استقلال است. این کشور اسلامی‌ مورد حمله و تجاوز قرار گرفته است و کفار آمده‌اند بر آن مسلط شوند.

رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین گفت: امام بارها درباره چرایی ایجاد رژیم اسرائیل فرمودند که این قدرتمندان این رژیم را برای ایجاد فتنه و اختلاف در میان مسلمانان و نفوذ در کشورهای اسلامی جعل و ایجاد کردند.

اختری خاطرنشان کرد: در برابر حکومت جعلی اسرائیل و اهداف جنایتکارانه استکبار تنها راه، مقاومت است. جمهوری اسلامی در کنار مقاومت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار