مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرد؛

ضرورت حرکت مستمر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

آبشاهی به تشریح اهداف تاسیس قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: هدف از شکل گیری این مجموعه مردم نهاد ضرورت حرکت مستمر در جهت تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ است.
کد خبر: ۶۹۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 09October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حسین آبشاهی، مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت هفته فراجا با سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرماندهی انتظامی کل کشور دیدار و گفتگو کرد.

ضرورت حرکت مستمر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

حسین آبشاهی، در این دیدار که در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مجموعه فراجا، از خدمات شبانه‌روزی این نیرو در تامین امنیت کشور و مرز‌ها تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های پرسنل خدوم فراجا جهاد فی سبیل الله است.

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن بیان تاریخچه و اهداف تاسیس قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب، هدف از شکل گیری این مجموعه مردم نهاد را ضرورت حرکت مستمر در جهت تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظه الله) در بیانیه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ اعلام کردند و تاکید کرد: این حرکت بایستی از سوی مسئولان و شخصیت‌های کشوری و لشگری مورد حمایت و پشتیبانی کامل قرار گیرد.

سپس سردار رادان ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش‌های هیات امناء و مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بی‌تردید رهنمود‌های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای بویژه اهداف تعیین شده از سوی معظم‌له برای دومین گام دوم انقلاب اسلامی می‌بایست اجرایی شوند و تمامی شخصیت‌ها و مسئولان رده‌های مختلف نظام موظفند با قدرت و شتاب در این مسیر حرکت کنند.

فرمانده فراجا ضمن اعلام آمادگی کامل این نیرو جهت همکاری در خصوص پیشبرد برنامه‌های قرارگاه بویژه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اینجانب و مجموعه فراجا خودمان را سرباز نظام می‌دانیم و به لطف الهی همواره رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را سرلوحه تفکر و رفتارم قرار داده ایم.

در پایان این دیدار آبشاهی با اهداء لوح و نماد هفته فراجا و قالیچه منقش به تصویر سردار رادان از زحمات بسیار مدبرانه ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها