محفل شعر «صبح شعر مقاومت» در الشتر برگزار شد

محفل شعر «صبح شعر مقاومت» با حضور جمعی از شاعران آئینی به میزبانی دفتر امام جمعه سلسله، شامگاه ۱۷ مهرماه در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ - 09October 2024

محفل شعر «صبح شعر مقاومت» در الشتر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان محفل شعر «صبح شعر مقاومت» با محوریت شهادت مجاهد کبیر جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و پیروزی غرورآفرین وعده صادق۲، شامگاه ۱۷ مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی، امام جمعه سلسله، یوسفوند معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سلسله، کیانوش سوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله، ویسی، رئیس شبکه بهداشت، یوسفوند، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از شاعران آئینی و برجسته شهرستان سلسله در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام امیدی، امام جمعه آبشار ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این محفل معنوی و ادبی، اظهار کرد: اشعاری که امروز سروده شد حماسی و میدانی بود و همیشه زبان شعر گویا، لذت‌بخش و دلنشین است.

امام جمعه سلسله در ادامه افزود: با حمله موشکی دلاورمردان نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی کم کم متوجه خون شهدا و ثمر نشستن درخت اسلام در ایران شده‌ایم و امروز این شعر‌ها در دفاع از جبهه مقاومت همانند موشک‌های فتاح بر قلب اسرائیل ویران‌کننده است.

وی تصریح کرد: تفکر شهادت‌طلبی اینگونه است که با تهدید دشمن همانطور که جهانیان دیدند میلیون‌ها نفر برای اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در تهران حضور پیدا کردند و آنچه امروز در پیام شاعران آئینی این شهرستان دیدیم شجاعت در بیان واقعیات و دفاع از جبهه مقاومت و گرامیداشت شهدای گرانقدر بود.

در این محفل معنوی و حماسی شاعران توانمند و آئینی شهرستان سلسله شعر‌هایی در وصف رشادت‌های شهدای مقاومت به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها