پزشکیان: رژیم صهیونیستی همه قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است

رئیس‌جمهور گفت: رژیم صهیونیستی با قدرتی که در دست دارد همه قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته است و کسی هم نمی‌تواند حرفی به او بزند.
کد خبر: ۶۹۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 11October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور روز جمعه در حاشیه همایش بین‌المللی «ارتباط متقابل زمان‌ها و تمدن‌ها-مبنای صلح و توسعه» که به مناسبت بزرگداشت سیصدمین سالگرد مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اقدامات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید دست از کشتار بردارد، انسان‌های بیگناه را نکشد، خانه‌ها را بمباران نکند.

پزشکیان: رژیم صهیونیستی همه قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است

وی افزود: رژیم صهیونیستی با قدرتی که در دست دارد همه قوانین بین‌المللی، حقوق بشر و هر چیزی را زیر پا گذاشته است و کسی هم نمی‌تواند حرفی به او بزند برای اینکه آمریکا و اروپا از او پشتیبانی می‌کنند.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رابطه با روسیه را چگونه می‌بینید، عنوان کرد: ما به طور کلی با کشور‌های همسایه از قدیم ارتباط خوبی داشتیم.

پزشکیان با بیان اینکه شعار امسال سازمان ملل متحد صلح، امنیت و کرامت انسان است این یعنی ما باید براساس صلح، امنیت و کرامت با همه برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چه در ارتباط با روسیه که ارتباط قدیمی با ما دارد و چه همه کشور‌هایی که در منطقه هستند ما دوست داریم با همه آنها در صلح و آرامش و حفظ کرامت انسانی زندگی کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار