رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» برگزار می‌شود

رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران با هدف ترویج اندیشه‌های امام راحل و حفظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی روزهای ۹ و ۱۰ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 12October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران با هدف ترویج اندیشه‌های امام راحل و حفظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی روزهای ۹ و ۱۰ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دکتر فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت فرامرزی بوده و افکار بلند او برای مردم جهان الهی است؛ لذا این افکار هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد.

رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» برگزار می‌شود

وی بر انتقال اندیشه‌های امام راحل به نسل جدید گفت: این رویداد در قالب اردوی دو روزه «از جماران تا خمین» به همت مرکز فرهنگی- دانشجویی امام (ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان و با همکاری مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (ره) در روز‌های ۹ و ۱۰ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره با موضوع آشنایی با منظومه فکری امام خمینی (ره) و مبانی اعتقادی، فکری و آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران در قالب سرفصل‌های جایگاه دانشگاه در نگاه امام خمینی (ره) و آشنایی با سیره و خانواده امام خمینی (ره) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن خمینی» تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی کمساری» سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، «سید علی قادری،» استاد و پژوهشگر دانشگاه و «علیرضا کلانتر مهرجردی» معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در پایان اذعان داشت: امید است با توجه به اهمیت بحث رسالت دانشجویی با برگزاری این رویداد، نسل جوان کنونی هدف و مسیر ابتدای انقلاب اسلامی را در همان جهت‌گیری به سوی تکامل بیشتر وآگاهی بخشی از بستر دانشگاهی به بستر جامعه ادامه داده و پیش ببرند.

گفتنی است؛ رویداد «رویداد علمی-فرهنگی «روح الله»» از چهارشنبه (۹ آبان ماه ۱۴۰۳) کار خود را از جماران آغاز کرد و تا پنج‌شنبه (۱۰ آبان) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به کار خود پایان خواهد داد.

دانشجویان علاقه‌مند به حوزه اندیشه امام خمینی (ره) و رهبری برای شرکت در این اردو، تا ۲۸ مهر سال جاری فرصت دارند از طریق پیامک نام و نام خانوادگی خود به شماره ۳۰۰۰۴۰۵۵ جهت ثبت نام ارسال کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها