«آماتور» آماده اکران شد

فیلم کوتاه «آماتور» به نویسندگی و کارگردانی بابک رضائی پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی آماده اکران شد.
کد خبر: ۶۹۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷ - 12October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، فیلم کوتاه «آماتور» به نویسندگی و کارگردانی بابک رضائی پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی آماده اکران شد. 

رضایی درباره این فیلم گفت: فیلمنامه «آماتور» را از دل یک تجربه دانشگاهی نوشته و به اجرا درآوردم، این فیلم برای من برآمده از دغدغه‌ها و تجربیاتی بود که در فضای هنری خصوصاً سینما و تئاتر ایران نمونه‌های فراوانی دارد.

«آماتور» آماده اکران شد

این کارگردان افزود: اطلاق آماتور به افراد نابلد همان قدر مصداق دارد که به تازه‌کار‌ها و افرادی که در زمینهٔ هنری خود به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای و یا مستقل فعالیت می‌کنند و این ماجرا اجحافی است در حق کسانی که عاشقانه سال‌های زیادی از فعالیت هنری خود را پشت سر گذاشته؛ اما همچنان در دایرهٔ حرفه‌ای‌ها بنا به دلایلی خاص نمی‌گنجند! 


سجاد حمیدیان و ساناز اسدپور بازیگران آماتور هستند، عماد خدابخش تدوینگر این فیلم کوتاه است و از دیگر عوامل آن می‌توان به نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: بابک رضائی بختیاری، مدیر تصویربرداری: بهنام تاجمیر ریاحی، گروه فیلم‌برداری (دستیاران به ترتیب) ستار گودرزی، ایمان حبیبی و حسین شباهنگ، صدابردار: امیرعباس علیرضایی. 

«آماتور» آماده اکران شد

دستیار صدابردار: جواد الماسی، طراح صحنه و لباس: نازنین چاره‌ساز، دستیار طراح صحنه و لباس: بهاور بنی کریمی، گریم: زهره شکرگزار، صداگذار: حسن مهدوی، دستیار برنامه‌ریز: مائده قهرمانی، تیم کارگردانی: بهزاد حاجی‌حسنی، امیرعباس بابای خراسانی، حمیدرضا بهادرانی، مدیر تولید: مهرشاد دهنو خلجی، منشی صحنه: ستایش قلی‌زاده، طراح استوری بورد: محمدحسن حاجی‌وندی و طراح پوستر: عرفان صدیقی اشاره کرد. 

 فیلم‌برداری «آماتور» در تابستان ۱۴۰۲ انجام شد، این فیلم یکشنبه ۲۲ مهر در بیستمین جشنواره دانشگاهی نهال اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار