عضو ارشد حماس: رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد

اسامه حمدان از رهبران ارشد حماس تاکید کرد: با وجود گذشت یک سال از جنگ، رژیم صهیونیستی قادر به یکسره کردن نبرد با مقاومت نیست و این نشان از ضعف این رژیم دارد.
کد خبر: ۶۹۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ - 12October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس  در گفت‎وگو با شبکه الاقصی گفت: با وجود شرایط سخت در طولانی‌ترین نبرد تاریخ رژیم صهیونیستی، همچنان مقاومت از قدرت بالایی برخوردار است. جنایات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان فلسطینی بهترین دلیل بر آن است که این رژیم در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده است.

عضو ارشد حماس: رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد

وی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد، اظهارداشت: دشمن با وجود گذشت یک سال، قادر به یکسره کردن نبرد با مقاومت نیست و این نشان از ضعف این رژیم دارد.

حمدان ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که اراده ملت‌ها قوی‌تر از اراده اشغالگران است. دستاورد‌های مقاومت در طوفان الاقصی حاصل آمادگی‌ها و برنامه ریزی‌های قبلی بوده است که سال‌ها به طول انجامید.

این رهبر حماس تصریح کرد: جنبش حماس، قبل از حملات تجاوزکارانه اشغالگران و پس از آن، همواره به دنبال تقویت مقاومت است و زمینه مشارکت تمام گروه‌ها را فراهم کرد. ایده‌ها و برنامه‌های روشنی به منظور اداره امور مردم فلسطین و پایان دادن به رنج آنها وجود دارد که مورد توافق گروه‌های فلسطینی است.

وی خاطرنشان کرد: اراده گروه‌های مقاومت برگرفته از استواری و اراده ملت فلسطین است. مردان مقاومت در غزه با وجود امکانات محدود، سربازان دشمن را به هلاکت می‌رسانند و مقاومت لبنان نیز تاکنون ده‌ها کشته و صد‌ها زخمی در صفوف دشمن برجای گذاشت.

حمدان در پایان تاکید کرد که استواری و مقاومت ملت ما افسانه‌ای است و این مساله ما را بر آن می‌دارد تا تمام تلاش خود را برای توقف حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به کار گیریم.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها