سردار رادان: خدمت به جانبازان موجب سربلندی در قیامت می‌شود 

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خداوند جانبازان را برای ما قرار داده تا بتوانیم با خدمت به این عزیزان کوله‌بار خودمان را برای قیامت پر کنیم.
کد خبر: ۶۹۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ - 14October 2024

سردار رادان: خدمت به جانبازان موجب سربلندی در قیامت می‌شود به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در آیین نکوداشت اسوه‌های ایثار ویژه سروقامتان فراجا که با حضور ۴۸ جانباز سرو قامت فراجا و خانواده‌های آن‌ها از سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: حضور در جمع شما که اهل رزم بودید و در میدان به افتخار جانبازی رسیدید مایه افتخار است.

وی افزود: اگر یادمان باشد در زمان جنگ تخریبچی‌ها دو کار انجام می‌دادند اول اینکه نوار سفیدی سر راه خود می‌گذاشتند و دو طرف معبر هم قرص‌های نشانه می‌گذاشتند و گردان پیشروها از روی نوار سفید می‌رفتند و بقیه با دیدن قرص‌های نشانه راه را می‌یافتند تا بتوانند سختی میدان را از سر بگذرانند و خاکریزها را یکی پس از دیگری طی کنند و در واقع این کار با کسانی که معبر باز می‌کردند و وسایلی که نشانه معبر بود شروع می‌شد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: جانبازان عزیز همان قرص‌های نشانه، هستند این‌ها برای آن حضور دارند که ما راه را گم نکنیم و دور امام خود بتوانیم به درستی بچرخیم. 

سردار رادان تصریح کرد: شهدا جان شیرین خود را نثار کردند و راه گذشت را نشان دادن و جانبازان مسیر ایثار، یعنی همچنان پیوسته و مداوم سختی‌ها راه آن‌ها را متوقف نمی‌کند.

وی گفت: این نشانه‌ها از موهبت‌هایی است که خدا به برگزیدگان خود اهدا می‌کند تا کوله‌بارشان برای فردای قیامت پر باشد.

این مسئول ابراز داشت: خوشا به حال همسران جانبازان که فردای قیامت خود را تضمین شده از آن خود کردند و حسرتشان بسیار اندک است و می‌توانند تا مقام شفاعت برسند.

فرمانده کل انتظامی تأکید کرد: باید به خانواده عزیز جانبازان بگوییم این افتخار بزرگی است که در یک مدت با وجود سختی‌های فراوان در کنار جانباز هستید و از برکت این ازخودگذشتگی بهره‌مند می‌شوید. 

سردار رادان با ذکر خاطره‌ای گفت: چند سال قبل خدمت خانواده جانبازی رسیدیم که سالیانی در بستر بود و از همسر ایشان خواستیم که به سفر معنوی کربلا برود و قول هم دادیم که پرستار جانباز عزیز باشیم.

وی بیان داشت: همسر این جانباز بدون مکث قبول نکرد و گفت من به‌واسطه خدمت به همسر جانبازم اکنون در دالان بهشت هستم و از این مقام و مرتبه نمی‌گذرم و حاضر به سفر کربلا نیستم‌.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: نکته این است که زندگی صحنه زیبای هنرمندی ما است هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به ماند برجا و بنابراین زندگی جانبازان عزیز و همسر و خانواده‌های آنان مصداق این هنرمندی است. 

این مسئول خطاب به جانبازان گفت: با همه سختی‌هایی که دارید قدر خانواده‌های خود را بدانید که اگر نبودند همه چیز فرق می‌کرد. همچنین به خانواده عزیز جانبازان هم باید بگوییم در دالان بهشت که حضرت حق برایتان قرار داده از فیوضات آن بهره‌مند شوید.

سردار رادان همچنین به همرزمان خود گفت: خداوند جانبازان را نیز برای ما قرار داده تا بتوانیم با خدمت به این عزیزان کوله بار خودمان را برای قیامت پر کنیم.

در این آیین از ۴۸ جانباز سروقامت قطع نخاع، قطع دوپا و بصیر (نابینا) فراجا و خانواده عزیز آن‌ها تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار