شریعتی نیاسر: ۸۰ درصد نمایندگان مجلس از تشکیل سازمان بهره‌وری انرژی حمایت می‌کنند

نماینده مجلس گفت: ما به یک ساختار متمرکز ارتقا یافته در حوزه بهره‌وری نیاز داشتیم که سازمانی با این هدف در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی کردیم که حمایت ۸۰ درصد نمایندگان مجلس را به دنبال داشت.
کد خبر: ۶۹۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ - 14October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مالک شریعتی نیاسر» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) در همایش بهینه‌سازی انرژی اظهار داشت: ما در برنامه هفتم توسعه موارد خوبی برای بهره‌وری انرژی پیش‌بینی کرده بودیم و حتی جرایمی برای عدم‌ بهره‌وری پیش‌بینی کردیم که قیمتش با قیمت صادراتی یکسان است.

حمایت ۸۰ درصد نمایندگان مجلس از تشکیل سازمان بهره‌وری انرژی

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت زیرمجموعه شرکت ملی نفت است که وظایفش افزایش تولید انرژی است، خوشبختانه وزرات نیرو و وزرات نفت هر دو تمرکزشان بر روی تولید است و این مسئله باید در این دو وزارتخانه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما یک ساختار متمرکز ارتقا یافته در حوزه بهره‌وری نیاز داشتیم که سازمانی با این هدف در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی کردیم. این مسئله حمایت ۸۰ درصد نمایندگان مجلس را به دنبال داشت.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: در یک اقتصاد بیمار هیچ فرد عاقلی ارز و طلا و مسکن را رها نمی کند و در مسئله بهره وری سرمایه گذاری کند. ما باید بهره وری تولید را در کشور مد نظر داشته باشیم تا با یک تیر چند هدف مهم اقتصادی را دنبال کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار