پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه در مشهد تجلیل شدند

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، در مراسمی با حضور مسئولین استانی، ۱۲۰ پپیشکسوت و فعالان خبر و رسانه که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت دارند، تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۹۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 14October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت، آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت و مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «مجتبی محمودی» رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، «محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «فرزین سلطانی» مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، «حسین نوربخش» سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی خراسان رضوی و خبرنگاران، فعالان رسانه، نمایندگان دستگاه‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه در مشهد تجلیل شدند

در این مراسم حقدادیان در سخنانی اظهار داشت: بحمدالله اصحاب رسانه امسال نیز همچون سال گذشته تلاش‌های خوبی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت داشتند.

وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها در طول سال تداوم داشته باشد تا اثرگذاری فعالیت‌های اجرا شده در این حوزه افزایش پیدا کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله با بسیج ظرفیت‌های رسانه‌ای استان شاهد انعکاس شایسته اقدامات حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بستر زمان باشیم.

پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه در مشهد تجلیل شدند

در ادامه این مراسم عقیل رحمانی خبرنگار اعزامی روزنامه قدس به لبنان در ارتباط تصویری با این آیین بیان داشت: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در ضاحیه لبنان اتحاد عجیبی در جبهه مقاومت ایجاد کرد و مردم مظلوم لبنان شور گرفتند. این حضور پیام حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی از حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت را به دنیا مخابره کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح دشواری‌های حوزه خبر و رسانه‌ در لبنان، خواستار حمایت متولیان این حوزه از خبرنگاران حاضر در محور مقاومت شد.

پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه در مشهد تجلیل شدند

این فعال رسانه گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما نیاز است مردم با ارسال پتو و لباس گرم یاریگر آوارگان لبنانی باشند.

در این مراسم غلامرضا غلامپور دهسرخی شاعر آیینی خراسان رضوی سروده خود را در رثای عمه سادات قرائت کرد.

سپس تعدادی از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه دیدگاه‌‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص لزوم نشر ارزش‌های دفاع مقدس و روایت آنچه امروز در جبهه مقاومت در حال وقوع است، بیان کردند.

پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه در مشهد تجلیل شدند

همچنین میثاق‌نامه پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه توسط «غلامرضا بنی‌اسدی» پیشکسوت دفاع مقدس قرائت شد و به امضای اصحاب رسانه رسید.

در پایان ۱۲۰ نفر از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار