رئیس هیئت‌مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی:

راهبرد رژیم صهیونیستی ایجاد دوگانه بین مردم و جمهوری اسلامی است

محمودی گفت: نتانیاهو در چند سال گذشته به دنبال القا آن است که اسرائیل با مردم ایران دشمنی ندارد و همه خصومت‌ها به دلیل وجود جمهوری اسلامی است که ایجاد دوگانه بین مردم و جمهوری اسلامی و تلاش برای پایین آوردن سرمایه‌های اجتماعی در همین راستا است.
کد خبر: ۶۹۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱ - 14October 2024

راهبرد رژیم صهیونیستی ایجاد دوگانه بین مردم و جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مجتبی محمودی» رئیس هیئت‌مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی در آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت و مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای خبرنگار محور مقاومت اظهار داشت: برای حضور خبرنگاران در لبنان آنگونه که باید و شاید حمایت صورت نمی‌گیرد که مستلزم آن است تا ساز و کاری فراهم شود تا از خطه خورشید گروه رسانه‌ای در این کشور حضور پیدا کند و روایتگر ایستادگی و سبک زندگی مردم مقاوم غزه و لبنان که آماج حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستند، باشند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در گذشته استراتژی ایران‌هراسی را دنبال می‌کرد اما در سال‌های اخیر شاهد تغییر دیپلماسی رسانه‌ای این رژیم هستیم و سیاست متفاوتی را دنبال می‌کند.

رئیس هیئت مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ نخست وزیر رژیم صهیونسیتی عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت در صورتی که این رژیم نسل‌کشی را دنبال می‌کند.

محمودی گفت: نتانیاهو در چند سال گذشته به دنبال القا آن است که اسرائیل با مردم ایران دشمنی ندارد و همه خصومت‌ها به دلیل وجود جمهوری اسلامی است. در همین راستا به تولید سریال‌هایی همچون تهران، اشباح بیروت و فیلم سینمایی مامور مخفی پرداخته است. این آثار در راستای ایجاد دوگانه بین مردم و جمهوری اسلامی است و بر پایین آوردن سرمایه‌های اجتماعی در ایران سرمایه‌گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: بحمدالله اقدامات جبهه مقاومت و پیروزی‌های غرورآفرین در جریان عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق ۱و ۲ موجب انسجام مردم شده و شرایط امیدوارکننده‌ای را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار