در میثاق‌نامه اصحاب رسانه خراسان رضوی در حمایت از جبهه مقاومت آمده است؛

هر قلم یک فرمانده است

اصحاب رسانه استان خراسان رضوی با امضای میثاق‌نامه‌ای حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.
کد خبر: ۶۹۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ - 14October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت و مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولین استانی امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، میثاق‌نامه اصحاب رسانه خراسان رضوی در حمایت از جبهه مقاومت توسط «غلامرضا بنی‌اسدی» پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت قرائت شد.

 متن میثاق‌نامه به این شرح است:

بسم الله النور.... و بسم الله القاصم الجبارین

حُکمِ جهاد تبیین را رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولایت، سال‌هاست که انشاء و ابلاغ فرموده‌اند. مجاهدان عرصه روشنگری و کنش‌گران ساحت رسانه‌ای، این حکم را به جان نوش و به قلم‌ها گوش و به کلمات، هوش کرده‌اند. به این دلیل است که جلوه‌های از واقعیت، بی‌غبار به چشم جهانیان می‌رسد تا دروغ بنگاه‌های خبرپراکنی صهیونیستی را راست نپندارند بلکه بر دروغ‌گویان بشورند. فریادی که از گوشه‌گوشه جهان در مظلومیت فلسطین بلند است و آمریکا و اروپا را هم در نوردیده است نتیجه این جهاد مقدس است. 

بعد از فاجعه بمباران ضاحیه و شهادت سیدالشهدای مقاومت حضرت سید حسن نصرالله (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قلم برداشته و همگان را به انجام فریضه دینی و اخلاقی و انسانی خوانده‌اند؛ «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.» اینک ما قلمدارانِ قبیله روشنی و رسانه‌نگاران و تصویرگرانِ جبهه حقیقت، فرمان ولایت را به جان شنیده و جهان را عرصه جهاد مقدس روشنگری خود می‌کنیم. از این پس هر قلم یک فرمانده است برای بی‌شمار لشکری از کلمات که در برابر جبهه باطل صف خواهند آراست. 

ما با استمداد از روح بلند شهدا، به ویژه شهدای خبرنگاری که در مبارزه با صهیونیزم و جهالت و بیداد، جان را چراغ کردند، خواهیم کوشید جهان را چراغان کنیم چنان که اصحاب ظلمت و تاریکی نتوانند باطل خود را حق و سیاهی خود را سپید بنمایانند. 

ما به خون شهدا قسم می‌خوریم نگذاریم جای شهید و جلاد، جای مظلوم و ظالم عوض شود. ما آماده‌ایم تا در هر جا که مسئولان محترم صلاح بدانند به سلاح رسانه حاضر شویم و برای توسعه صلاح جهاد کنیم. از خط مقدم در غزه و ضاحیه تا هر نقطه‌ای از عالم که بتوان پرچم حق را برپا کرد. ما آماده‌ایم و سخن ایمانی ما با مقام ولایت این است؛ از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن. بعون الله تعالی. ان‌شاءالله

هر قلم یک فرمانده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار