مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نگرانی رژیم صهیونیستی؛ مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان اسرائیلی/ خبرنگاران روایتگر صادق جبهه مقاومت باشند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: امروز دغدغه رژیم صهیونیستی صیانت از شهروندان یهودی است چراکه نگران مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان اسرائیلی هستند.
کد خبر: ۶۹۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ - 14October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت و مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه خبر و رسانه که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همه اولیا و انبیا تلاش کردند که انسان‌ها را به مرحله‌ای از کمال برسند که با هم در ستیز نباشند و خیرخواه هم بوده و مسیر رستگاری را طی کنند اما امروز شاهد هستیم که انسان‌های زشت‌خو کمر به نابودی انسانیت و پایمال کردن عزت بشر و فطرت‌های پاک بستند.

نگرانی رژیم صهیونیستی؛ مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان اسرائیلی/ خبرنگاران روایتگر صادق جبهه مقاومت باشند

وی افزود: دین خدا به برکت حماسه‌ها، ایثارها، ازخودگذشتگی‌ها و تلاش‌های مومنان و مردان مرد تاکنون پابرجا مانده است و بحمدالله یاری دین خدا امروز هم جریان دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: ۴۶ سال پیش هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید نظام سلطه تحمل این انقلاب را نداشت و به هر شکل ممکن به دنبال فروپاشی آن بود.

این مقام مسئول گفت: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم توانست نظام سیاسی خود را بر پا داشته و الگویی نجات‌بخش را به بشریت ارائه کند.

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه دفاع مقدس در پهنه عالم تکثیر شده و جبهه مقاومت مولود این حماسه جاوید است، تصریح کرد: جبهه مقاومت از قله دفاع مقدس به بدنه امت اسلام سرازیر شد و در این بدنه رویید و ثمر داد.

وی با تأکید بر اینکه شکست ظالمین وعده الهی است که توسط بندگان مخلص رقم می‌خورد، ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمند شده و‌ دست مستضعفین عالم را پر کرده به طوری که جبهه مقاومت خواب راحت را از چشم نظام سلطه ربوده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه با اشاره به عملیات‌های پیروزمندانه طوفان‌الاقصی و وعده صادق یک و دو، بیان داشت: امروز دغدغه رژیم صهیونیستی صیانت از شهروندان صهیونیستی است چراکه نگران مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان اسرائیلی هستند.

این مقام مسئول خطاب به اصحاب رسانه تأکید کرد: تلاش کنید روایتگر صادق صحنه‌ها، میدان‌ها و تلاش‌های مجاهدانه‌ای که در جبهه مقاومت شاهد آن هستیم، باشید و حقایق این جبهه را به عرصه داخلی ارائه و در عرصه جهانی منتشر کنید.

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه جای‌جای عالم میدان مبارزه است، ابراز داشت: اصحاب رسانه در سایه انسجام می‌توانند در حوزه تولید محتواهای جذاب، کارآمد ظاهر شوند.

وی یادآور شد: عرصه جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت رسانه در راستای تولید محتوا یک ضرورت غیرقابل اجتناب است که این مهم با وفاق در گفتمان و اتحاد در عمل محقق می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را دفاع ترکیبی دانست و خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله جبهه مقاومت در دفاع همه جانبه خود که دفاع از هویت اسلامی است همچون گذشته دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

این مقام مسئول یادآور شد: تأسی به سیره شهدا و نشر ارزش‌هایی که شهدا منادی آن بودند در تداوم جریان مقاومت که راهبرد انتخابی نظام مقدس اسلامی است بسیار مهم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار