نماینده ولی فقیه در مازندران:

تأکید بر تشکیل اولین حکومت اهل بیتی جهان اسلام در مازندران/ روز ملی مازندران را جدی بگیریم

آیت الله «محمدی لائینی» با تأکید بر تشکیل اولین حکومت اهل بیتی جهان اسلام در دیار علویان، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ این استان را نشر دهیم باید روز مازندران را جدی بگیریم.
کد خبر: ۶۹۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 14October 2024

تاکید بر تشکیل اولین حکومت اهل بیتی جهان اسلام در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری روز ملی مازندران، اظهار داشت: باید از روح مطهر امامزاده سلطان محمد کیا که محور این برنامه و روز هستند یاد کنیم.

وی افزود: روز مازندران برای همه مازندران حیثیتی است، فرهنگ مازندران را اگر بخواهیم نشر دهیم باید روز مازندران را جدی بگیریم.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: مکانی که آنجا بود اصلا در تراز این مسئله نبود، الان آنجا سر و سامان خوبی گرفته، اما منطقه و جاده زیبنده نیست، جاده باید به گونه‌ای باشد که هر گردشگری که آمده مشکلی نداشته باشد.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: باید روی اسلام اهل بیتی مازندران و اینکه اولین حکومت اهل بیتی کل جهان اسلام پیش از مازندران (در سال ۲۵۰) تشکیل نشده بود، کار کنیم که اینها مازندران را به عرش می‌رساند.

این مسئول تصریح کرد: اینجا آمده‌ایم ضعف‌های گذشته را بگوئیم و قوت‌ها را تقویت کنیم، خدا را شکر می‌کنیم ان‌شالله که بتوانیم امسال هم انجام وظیفه درستی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار