مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حزب الله لبنان کمر رژیم صهیونیستی را شکسته است

حجت الاسلام «نجفقلی زاده سرایی» گفت: حزب الله لبنان تاکنون توانسته است در برابر حملات رژیم غاصب صهیونیستی سربلند بیرون آید و کمر آن را بشکند و به تمام دنیا نشان دهد که این رژیم توخالی است و بدون حامیان خود هیچ است.
کد خبر: ۶۹۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 15October 2024

حزب الله کمر رژیم غاصب صهیونیستی را شکسته است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» در ویژه برنامه سوگ خورشید در گلزار شهدای شنب غازان، اظهار داشت: همگی در جریان اتفاقاتی که در کشور‌های لبنان، غزه و... درحال روی دادن است مطلع هستید که چگونه کودکان و زنان و مردمان این سرزمین‌ها مورد ظلم و ستم و درگیر جنگ هستند.  

وی تاکید کرد: به شما توصیه می‌کنم حتماً اتفاقات «صبرا و شتیلا» را بخوانید که چگونه رژیم صهیونیستی که در یک روز ۳۷۰۰ نفر را به طور فجیحانه شهید کرده‌اند.  

حجت الاسلام سرایی با اشاره به تلاش‌های حزب الله در جهت مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد؛ حزب الله لبنان تاکنون توانسته است در برابر حملات این رژیم غاصب سربلند بیرون آید و کمر رژیم صهیونیستی را بشکند و به تمام دنیا نشان داد که این رژیم توخالی است و بدون حامیان خود هیچ است.

ویژه برنامه سوگ خورشید به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان بسیجیان و آحاد مردم در گلزار شهدای شنب غازان برگزار شد و در پایان این ویژه برنامه حجت‌الاسلام سرایی سر مزار شهیدان مدافع حرم زوار جنتی و مادر تازه در گذشته شهید فراقی حضور یافته و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها