عباسی: نماز جمعه به امامت امام خامنه‌ای ضربه‌ای مهلک بر پیکره رژیم صهیونیستی بود

بازیکن اسبق فوتسال ایران گفت: نخستین پیام برگزاری «نماز جمعه نصر» این است که ما «ملت امام حسینیم» و از شهادت باکی نداریم و از آن استقبال می‌کنیم و دومین پیام نیز این است که رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۶۹۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱ - 18October 2024

«علیرضا عباسی» بازیکن اسبق فوتسال ایران و چهره مشهور علم ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» اظهار داشت: این عملیات سرآغازی بر پیروزی‌های مقتدرانه جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.

عباسی: نماز جمعه به امامت امام خامنه‌ای ضربه‌ای مهلک بر پیکره رژیم صهیونیستی بود

عباسی گفت: جمهوری اسلامی ایران وعده داده بود که پس از ترور مهمان ما در خاک ایران، رژیم صهیونیستی پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهد کرد. همان‌طور که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه نصر تأکید کردند، ما در مواجهه با این رژیم نه دچار تعلل خواهیم شد و نه تعجیل، بلکه با درایت و دقت مسیر را طی خواهیم کرد.»

این بازیکن سابق تیم فوتسال ایران افزود: «اتفاقاتی که در چهار ماه گذشته با ترور شهید اسماعیل هنیه و سپس ترور سید حسن نصرالله رخ داده، نشان‌دهنده تغییر رویکرد رژیم صهیونیستی در مقابله با حماس و حزب‌الله است، باید توجه داشت که اتاق فرمان این جنایت‌ها در دست اسرائیل نیست، بلکه آمریکا مسئول اصلی آن است و رژیم صهیونیستی مجری این برنامه‌هاست.»

وی خاطرنشان کرد: این تغییر رویکرد نشان می‌دهد که تجاوز به خاک کشور‌ها برای آنان اهمیتی ندارد. لبنان یک کشور مستقل است، اما این روز‌ها به راحتی به آن تجاوز می‌کنند.

عباسی اظهار داشت: ما به دنیا اعلام کردیم که به دنبال جنگ نیستیم، بلکه از خود دفاع مشروع می‌کنیم. نمی‌شود آنان هر اقدامی که می‌خواهند انجام دهند، اما دفاع مشروع جمهوری اسلامی را نپذیرند. قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران به همه دیکته کرد که نمی‌توانند به این شکل عمل کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار