مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

شتاب نهضت تاریخ شفاهی رزمندگان قرارگاه به کلی سری نصرت در خوزستان

علوی گفت: نهضت تاریخ شفاهی خوزستان یکی از مهمترین پروژه‌های تاریخ انقلاب در حوزه دفاع مقدس است که با توجه به شرایط سنی و جسمی عزیزان رزمنده با شتاب بیشتری در حال انجام است.
کد خبر: ۶۹۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 17October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «جمیل علوی یکتا» مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: در ادامه روند انجام پروژه نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان، نوبت به فرماندهان و رزمندگان قرارگاه به کلی سری نصرت رسید.

وی افزود: نهضت تاریخ شفاهی خوزستان یکی از مهمترین پروژه‌های تاریخ انقلاب در حوزه دفاع مقدس است که با توجه به شرایط سنی و جسمی عزیزان رزمنده با شتاب بیشتری در حال انجام است.

شتاب نهضت تاریخ شفاهی رزمندگان قرارگاه به کلی سری نصرت در خوزستان

علوی ضمن ارائه گزارشی از روند نهضت تاریخ شفاهی خوزستان گفت: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان رسالتی زینبی است که باید با سرعت و دقت بیشتری به انجام رسیده و در اختیار اقشار مختلف جامعه، رسانه‌ها و نسل جوان کشور و حتی مجامع بین‌المللی برسد تا حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای همه روشن شود.

مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: امروز در حال ضبط تاریخ شفاهی سردار «علی کیانی» از رزمندگان و جانبازان قرارگاه به کلی سری نصرت هستیم. مصاحبه‌ای که توسط «مهدی شریف‌پور شوشتری» که خود نیز از جانبازان و رزمندگان قرارگاه سری نصرت است در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار