فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

شهید شوشتری با مردم‌یاری؛ امنیت سیستان و بلوچستان را تأمین کرد

سردار پاکپور گفت: توجه به مسئله مردم‌یاری توسط سردار شهید شوشتری؛ باعث شد که امنیت منطقه سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و به صورت موفقیت‌آمیزی تأمین شود.
کد خبر: ۶۹۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 17October 2024

شهید شوشتری با مردم‌یاری؛ امنیت سیستان و بلوچستان را تأمین کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در جمع خبرنگاران، در تشریح اقدامات انجام گرفته در این برنامه اظهار داشت: این اجلاسیه در سالگرد شهدای وحدت با محوریت سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران، همانند سال‌های قبل، در مشهد برگزار شد. در این مراسم، ما شاهد هستیم که هر سال نسبت به سال قبل، هم برنامه‌ها متنوع‌تر شده و هم کیفیت آن افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت؛ علاوه بر شهدای اقدام تروریستی پیشین در سال ۱۳۸۸، به سایر هموطنانی که در منطقه شمالغرب کشور به شهادت رسیده‌اند، پرداخته شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه یادآور شد: سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و همچنین سایر افرادی که با این دو فرمانده به شهادت رسیدند؛ نقش بسیار مهمی در ایجاد وحدت در استان سیستان و بلوچستان و سایر بخش‌های جنوب‌ شرقی کشور داشته‌اند.

سردار پاکپور تأکید کرد: هنگامی که شهید شوشتری به منطقه جنوب شرق کشور ورود پیدا کرد؛ بر اساس تدابیر و راهبردهای سپاه پاسداران، در این منطقه؛ مسئله مردم‌یاری دنبال شد چراکه از نظر ایشان امنیت در سایه توجه به این مهم محقق میشود. بحمدالله تدبیر و برنامه‌های سردار شوشتری بعد از شهادت وی توسط فرماندهان بعدی دنبال شد.

وی گفت: توجه به مسئله مردم‌یاری توسط سردار شهید شوشتری؛ باعث شد که امنیت منطقه سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و به‌صورت موفقیت‌آمیزی تأمین شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان تأکید کرد: مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی همواره یکی از برنامه‌های مهم سپاه در مناطق مختلف کشور بوده است که همچنان ادامه دارد و در ابعاد مختلف در جریان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها