سردار کارگر: رمز پیروزی جبهه مقاومت، ایمان به خدا و تبعیت از رهبری است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی به‌حول و قوه الهی، در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: رمز پیروزی جبهه مقاومت، ایمان به خدا و تبعیت از رهبری است.
کد خبر: ۶۹۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ - 17October 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یکصد و سی‌امین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سرلشکر عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار داشت: در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی، عملیات «وعده صادق ۲» یک عملیات موفق بود که توانست به اهداف ترسیم شده دست یابد و اثر خود را در منطقه گذاشت. باید بدانیم همه این توانمندی‌ها ثمره خون شهداست؛ شهید سلیمانی در تایید آن فرمودند، دفاع مقدس قله است و مقاومت در دامنه این قله قرار دارد؛ لذا ما اگر دفاع مقدس را نداشتیم این پیروزی‌ها رقم نمی‌خورد. 

سردار کارگر: رمز پیروزی جبهه مقاومت، ایمان به خدا و تبعیت از رهبری است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: معظم‌له می‌فرمایند، «همه دست‌آورد‌های این سال‌های کشور ثمره دفاع مقدس است». ایشان همچنین تاکید دارند «مشکلات کنونی کشور با اتکای بر همین فرهنگ قابل حل و برطرف شدن است» و این مسئله مهمی است. 

وی تاکید کرد: باید بدانیم اگر امروز در عرصه‌های مختلف موفقیت و پیروزی‌های زیادی داریم، بخاطر لطف و عنایت خداوند تبارک و تعالی و رهبری و راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی است. در دوران دفاع مقدس این رهبری برعهده حضرت امام (ره) بود و بعد از ایشان، حضرت آقا رهبری کشور را عهده‌دار شدند و این کشتی را در دریای متلاطم با موفقیت پیش برده‌اند. نمی‌گوئیم در کشورمان مشکلی وجود ندارد، اما معدل کشور، معدل پیروزی است. 

سردار کارگر به وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان اشاره و عنوان کرد: امروز در نقاط مختلف دنیا و در کشور‌های مختلف و پیشرفته می‌بینیم که مشکلات مختلف و عدیده اقتصادی و اجتماعی وجود دارد. در دفاع مقدس با اینکه همه دنیا در کنار دشمن بعثی بود، اما ما ایستادیم و موفق شدیم. امروز هم پیشرفت‌های جمهوری اسلامی به‌حول قوه الهی، در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست. ما در دوران دفاع مقدس واردکننده سیم‌خاردار بودیم، اما امروز تکیه مستضعفین دنیا و مسلمین منطقه بر جمهوری اسلامی است و توفیقات زیادی حاصل شده است؛ هرچند مشکل و ایراد هم وجود دارد که باید برطرف شود. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رمز پیروزی جبهه مقاومت را ایمان به خدا و تبعیت از رهبری و تکیه بر مردم دانست و ادامه داد: بحمدالله، جمهوری اسلامی ایران راه خود را در دنیا پیدا کرده و موفقیت‌ها در پیش است چراکه هرگاه شرایط سخت می‌شود، نصرت الهی همراه می‌شود؛ لذا اگر ما می‌خواهیم نصرت‌الهی به ظفر برسد، باید صبر و تلاش کنیم. 

وی در ادامه به اهمیت مسئله فرهنگ در راهیان نور پرداخت و تاکید کرد: وجود قرارگاه فرهنگی در راهیان نور یک مسئله بسیار مهم است که امیدواریم با انتصاب حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در این قرارگاه بتوانیم از خیل جوانان و نوجوانان که هدف‌گذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بهره‌مند شویم. حضرت اقا در این خصوص در دیداری فرمودند، «شما زمانی موفق خواهید بود که نگاه یک جوان نسبت به دفاع مقدس به‌گونه‌ای باشد که شما‌ها رزمندگان درک کرده‌اید»؛ تحقق این نگاه کار مستمر و مهم می‌طلبد که باید در این زمینه صورت گیرد چراکه انتظار و مطالبه فرمانده و ولی‌امر مسلمین است و باید برای تحقق آن تلاش کنیم. 

سردار کارگر، اولویت دادن به انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان را ضروری خواند و گفت: استعداد پذیرش برای انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس در این سنین بیشتر از هر سنی است؛ لذا روبرو کردن نوجوانان و جوانان با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس مهم است و باید در موزه‌های دفاع مقدس و یادمان‌های راهیان نور صورت گیرد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار