امام جمعه قصرشیرین:

منطق مقاومت پیامد مبارک گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: منطق مقاومت پیامد مبارک گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام است بطوریکه توانست معادلات حاکم بر غرب آسیا را به نفع مصالح امت اسلامی دچار دگرگونی کند.
کد خبر: ۶۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱ - 18October 2024

منطق مقاومت پیامد مبارک گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به تحولات غزه و لبنان اظهار داشت: زخم های کاری مقاومت بر پیکر رژیم صهیونیستی این جنایتکاران را در رسیدن به اهدافشان آزادی اسرا و نابودی حماس و اشغال شمال غزه ناکام گذاشت ضمن اینکه باعث سقوط رژیم اشغالگر شده است؛ صهیونیستها در بن بست روانی دارند و به یک حکومت پریشان و مستاصل تبدیل شده اند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت‌: منطق مقاومت بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مستند بر سه محور شرع، قانون و عقلانیت حقوق بین الملل است و کسانی که از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند به وظیفه خود عمل نموده از این رو هیچ قانون بین المللی حق ندارد به ملت لبنان و حزب الله اعتراض کند که چرا از غزه و قیام مردم فلسطین حمایت کرده اند.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه طوفان الاقصی یک حرکت قانونی و حق با فلسطینی ها بود در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری اینکه شهرستان قصرشیرین در راه توسعه و پیشرفت قرار گرفته است گفت: این منطقه با سه مرز فعال پرویزخان، خسروی و سومار و منطقه آزاد تجاری - صنعتی و مسأله مهم اربعین در جایگاه قابل قبول تری نسبت به گذشته قرار دارد.

امام‌جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: منطق مقاومت پیامد مبارک گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام است بطوریکه توانست معادلات حاکم بر غرب آسیا را به نفع مصالح امت اسلامی دچار دگرگونی کند.

وی بیان کرد: با وجود این مزیت ها؛ امروز گلایه برحق مردم و دلسوزان قصرشیرین این است که شهری با چنین شرایطی چرا بیش از سه سال است که معاون عمرانی فرماندار ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار