آیت‌الله مکارم شیرازی در جلسه درس خارج فقه:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ای همگانی است

مرجع تقلید شیعیان گفت: ۲۲ بهمن روز جشن ملت ماست و همه وظیفه‌ دارند در این برنامه شرکت کنند، از همین‌رو از همه دعوت کنیم که در این آزمون بزرگ شرکت کنند.
کد خبر: ۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ - 10February 2016

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با تأکید با اینکه راهپیمایی 22بهمن ربطی به مسئله برجام ندارد و مربوط بهنظام و خونهای شهیدان است اظهار داشت: برجام و امثالهم مسائل حاشیهای هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: 22 بهمن روز جشن ملت ما است و همه وظیفه دارند در این برنامه شرکت کنند، از همین رو از همه دعوت کنیم که در این آزمون بزرگ شرکت کنند و هم عمل کنیم.

وی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیشرو را مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمنان روی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حساب باز میکند از همین رو نباید کاری کنیم که دشمنان شاد شوند و احساس کنند محدودیتها، تهدیدها و تحریمها اثرگذار بوده است.

آیتالله مکارم شیرازی بابیان اینکه خدا نعمت بزرگی به ما داده و آنهم ملت خوب و باهوش است تصریح کرد: ملت ایران با همه محدودیتها و مشکلات وقتی مسائلی پیش میآید که مربوط به سرنوشت کشور، اسلام و نظام است همه مشکلات را فراموش میکنند و سرنوشت نظام و اسلام را موردتوجه قرار میدهند و به میدان میآیند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه با حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن به همه دنیا نشان میدهیم که ملت با وفا و آگاه در مقاطع سرنوشتساز در میدان حاضر میشوند، خاطرنشان کرد: این حضور بهمعنای اعلام وفاداری به اسلام، نظام و کشور است که دشمنان خارجی مأیوس و دشمنان داخلی ناامید میشوند.

آیتالله مکارم شیرازی  گفت: همه خبرنگاران از سراسر دنیا برای پوشش خبر راهپیمایی 22 بهمن میآیند و این نشانهای است برای میزان اقبال مردم بهنظام که بعد آن را تجلیل میکنند.

نظر شما
پربیننده ها