استاندار گلستان:

شهید سنوار مجاهدی ظلم ستیز با عزمی پولادین در برابر متجاوزان وحشی بود

زنگانه گفت: شهید یحیی السّنوار مجاهدی ظلم ستیز بود که با عزمی پولادین در برابر متجاوزان وحشی می ایستاد و تلاش های او در مسیر حق خصوصاً در ضربه ای که هفتم اکتبر بر پیکره ظلم وارد آمد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ - 20October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان در پی شهادت مجاهد قهرمان فرمانده «یحیی السّنوار»، پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت فرمانده قهرمان و مجاهد برجسته «یحیی السّنوار» موجب تأثر فراوان گردید و نشان داد دشمنان قسم خورده اسلام عزیز در حال نزدیک شدن به اضمحلال و نابودی هستند.

مجاهدی ظلم ستیز که با عزمی پولادین در برابر متجاوزان وحشی می ایستاد و تلاش های او در مسیر حق خصوصاً در ضربه ای که هفتم اکتبر بر پیکره ظلم وارد آمد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

شهید یحیی السّنوار مجاهدی ظلم ستیز بود که با عزمی پولادین در برابر متجاوزان وحشی می ایستاد و تلاش های او در مسیر حق خصوصاً در ضربه ای که هفتم اکتبر بر پیکره ظلم وارد آمد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

فرمانده شهید «یحیی السّنوار» به عنوان کسی که در اردوگاه ها متولد شد و عمر با برکت خود را در مسیر مبارزه حق طلبانه با غاصب صهیونیستی صرف کرد و در کنار بزرگانی همچون شیخ احمد یاسین و اسماعیل هنیّه جنگید، توانست به چهره ای برجسته در جبهه مقاومت تبدیل شود و امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این پیام را به جهان مخابره کرد که به لطف حضرت حق، حماس و حزب‌الله زنده است و زنده خواهد ماند.

شهید سنوار مجاهدی ظلم ستیز با عزمی پولادین در برابر متجاوزان وحشی ایستاد

اینجانب شهادت فرمانده بزرگ لشکر اسلام شهید «یحیی السّنوار» را به ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای و عموم رهروان راه حقیقت و آزادی در سراسر دنیا تبریک و تسلیت عرض می نمایم و باور داریم نجات مردم مظلوم فلسطین و لبنان از چنگال قصابان رژیم جعلی و وحشی صهیونیستی نزدیک است.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار