سردار باستان: ۱۶هزار دانش‌آموز در غزه به شهادت رسیده است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۱۶ هزار دانش‌آموز را در غزه به شهادت رسانده است، گفت: بنیان این رژیم بر باطل بنا نهاده شده و با حمایت آمریکا جنایت‌های بی‌شماری را در منطقه رقم می‌زند.
کد خبر: ۶۹۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ - 20October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی باستان» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در اختتامیه جشنواره طلوع نسل خورشید که عصر امروز (یکشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بنیان رژیم صهیونیستی بر باطل بنا نهاده شده است که با حمایت آمریکا جنایت‌های بی‌شماری در منطقه رقم می‌زند.

شهادت ۱۶ هزار دانش آموز و نوجوان در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

سردار باستان افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکنون ۱۶ هزار شهید دانش‌آموز و نوجوان در غزه را به شهادت رسانده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه ۱۱ آبان ماه مصادف با حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مدارس است، تصریح کرد: جنایتکاران صهیونیست در اولین حمله خود به مدرسه‌ای ۲۰۰ دانش آموز را به شهادت رساندند، در هیچ جای تاریخ جنگی را نداریم که حاصل آن کشتار و سلاخی ۱۶ هزار دانش آموز باشد.

وی یادآور شد: وحشی گری، جنایتکاری و بزدلی رژیم صهیونیستی در جنگ با نوجوانان و دانش آموزان در غزه به دنیا مخابره شده است؛ لذا در تاریخ ۱۱ آبان در حمایت از کودکان و دانش آموزان مظلوم و بی دفاع فلسطینی برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. 

سردار باستان در ادامه با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مهمترین بخش سند اعتلای بسیج مستضعفین تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی است؛ در سند آموزش و پرورش و بسیج تقویت جوانان مومن انقلابی در فصلی مشترک است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و طرح‌های ما در حمایت و تقویت آموزش ک پرورش است، یادآور شد: برنامه‌های بسیار خوبی در طول برگزاری نمایشگاه طلوع نسل خورشید برگزار شد. ما در ۱۰ هزار مدرسه طرح‌های تربیتی را دنبال می‌کنیم و ۱۵ هزار مربی در این طرح‌ها به ما کمک می‌کند و امروز منتخبین این طرح‌ها مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

سردار باستان درباره اهداف این نمایشگاه گفت: کمک به تعمیق و عمق بخشی مباحث تربیتی وزارت آموزش پرورش، الگوسازی موفق و تبادل تجربیات ۳ هدف عمده از برگزاری این نمایشگاه است. 

وی تاکید کرد: طرح‌هایی که در نمایشگاه طلوع نسل خورشید برگزار شد قابلیت تعمیم در دستگاه آموزش و پرورش دارد. مربیان استان‌ها در تدوین سند راه ایده‌های بالایی داشتند.

سردار باستان با بیان اینکه الگو‌های موفقی به نمایش گذاشته شده است، گفت: مربیان منتخب در این نمایشگاه از سطح تحصیلات بالا و مسلط به امور تربیتی و آموزشی برخوردار بودند، همچنین ما در میدان تجریبات موفقی داریم و عمق این نمایشگاه نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار