همسر شهید رئیسی: رهایی مسجدالاقصی وظیفه طرف‌داران عدالت است

همسر شهید آیت‌الله رئیسی در پیامی به خانواده شهید سنوار تأکید کرد که بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفه همه طرف‌داران حقیقت و عدالت می‌باشد.
کد خبر: ۶۹۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 20October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «جمیله علم‌الهدی» همسر شهید آیت‌الله رئیسی در پیامی به خانواده شهید سنوار تأکید کرد که بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفه همه طرف‌داران حقیقت و عدالت می‌باشد.

همسر شهید رئیسی: رهایی مسجدالاقصی وظیفه طرف‌داران عدالت است

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پیروان و همراهان و خانواده شهید سنوار، سلام‌علیکم بما صبرتم و نعم عقبی الدار

ما مفتخریم به‌عنوان خانواده «شهید رئیسی عزیز» که موفق‌ترین و عزتمند‌ترین و مخلص‌ترین رئیس جمهور کشور انقلابی ایران است، به شما به‌خاطر سال‌ها صبر و مقاومت و همراهی با یکی از یگانه‌های دوران یعنی شهید سنوار درود و تبریک عرض کنیم. شما خود خوب می‌دانید که راه شهیدان را تنها با شهیدان می‌توان ادامه داد و ازاین‌رو قرآن کریم می‌فرماید لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

بدون شک مسجدالاقصی میعادگاه یکتاپرستان جهان است و رهایی آن از دست صهیونیزم شرور وظیفه همه طرف‌داران حقیقت و عدالت است. بدون شک شهیدان و به‌خصوص رهبران شهید مقاومت که بهترین شاگردان پیامبران و بهترین مربیان بشر هستند، بیشتر از پیش جبهه حق‌طلبی و عدالت‌خواهی را مورد حمایت و عنایت قرار می‌دهند. آنها به‌خاطر مقاماتی که نزد خداوند تعالی دارند، می‌توانند موجبات وحدت و توفیق روزافزون مجاهدان راه حق را فراهم کنند.

 پس بر ماست که سفارش شهیدان را فراموش نکنیم و فارغ از دستگاه هیاهوسازی امپراطوران دروغ یک دل و یک‌صدا به قرآن متعهدانه عمل کنیم تا در زمره غافلین و ظالمین نباشیم «واقترب الوعد الحق فاذا هی شاخصه ابصار الذین کفروا یا ویلنا قد کنا فی غفله من هذا بل کنا ظالمین» (انبیا ۹۷)

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار