الهیان: رژیم صهیونیستی با دیپلماسی هدایت نمی‌شود

دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی انقلاب گفت: آینده مقاومت در میدان تعیین خواهد شد، رژیم صهیونیستی با دیپلماسی به راه راست هدایت نمی‌شود و پاسخ خود را باید در میدان بگیرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «زهره الهیان» دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی انقلاب اسلامی امروز در همایش بزرگ حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت، اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب انگیزه‌ای شد تا دوستان و همکاران ما مقدمات این همایش را فراهم کنند.

الهیان: رژیم صهیونیستی با دیپلماسی هدایت نمی‌شود

الهیان به جنگ امروز مقاومت با دشمن صهیونیست پرداخت و افزود: ما در جنگ امروز پیروز هستیم. سرعت تحولات در حال تغییر معادلات است. در این جنگ یا پیروزیم و یا به شهادت ختم می‌شود. اما مهم این است که در کدام سمت تاریخ ایستادیم یا بر حق هستیم و یا نیستیم و میانه‌ای اینجا وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما هم امروز باید ببینیم در کدام طرف تاریخ ایستادیم. امروز مرز‌ها شکسته و با دو جبهه حق و باطل روبرو هستیم و جریان خنثی هم امروز نداریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه رهبری در نماز جمعه تکلیف را روشن کردند دیگر بهانه‌ای نداریم. از آن بانوی تبریزی که مجموعه جواهرات داد تا پیرزنی که، کمک محدودی کرده تا اهل قلم و آنهایی که رسانه دارند.

الهیان اضافه کرد: ملت بزرگ ایران همواره در مبارزه با اسرائیل الهام بخش بودند و امروز هم باید چنین باشیم و آینده با جبهه مقاومت و ملت مظلوم غزه و فلسطین است.

دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد: هرچند فرماندهان بزرگی را از دست دادیم ولی پیروزی با مقاومت است ما هم حتما در این جنگ پیروز خواهیم بود.

وی یادآور شد: همه شرایط برای عادی سازی کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی فراهم شده بود، اما طوفان الاقصی تمامی این شرایط و معادلات را برهم زد. امروز می‌بینیم که نتانیاهو و کابینه او می‌گوید ما امروز برای بقای خود می‌جنگیم.

الهیان تصریح کرد: امروز می‌بینیم که مردم غزه و لبنان با حمایت غرب به شهادت می‌رسند ولی صدایی از دنیای غرب شنیده نمی‌شود. اما بیداری ملت‌های آزاده جهان موجب نجات مردم جهان از ظلم و ستم خواهد شد.

دبیرکل جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی انقلاب اسلامی افزود: امروز رژیم جعلی تلاش دارد تا لبنان را به غزه دیگری تبدیل کند ولی باید بدانیم که پیروزی با مقاومت است. ضمن اینکه حزب الله هرچند که فرمانده خود را از دست داده ولی مقتدر ایستاده است.

وی ادامه داد: ما از هر ظرفیتی که بتوانیم برای حمایت و پشتیبانی از مقاومت استفاده می‌کنیم. در حوزه حقوقی هم قرار است اقداماتی انجام شود تا در این حوزه هم بتوانیم به مردم غزه و لبنان کمک کنیم.

الهیان در پایان گفت: آینده در میدان تعیین خواهد شد و منتظر دیپلماسی نباید باشیم و رژیم صهیونیستی با دیپلماسی به راه راست هدایت نمی‌شوند و پاسخ خود را باید در میدان بگیرند. ایستادگی ملت ایران در حمایت از غزه و لبنان موجب شیطنت‌هایی علیه کشور شده و طرح مسائلی، چون جزایر سه‎گانه هم در همین راستا است.

انتهای پیام/134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار