حجت‌الاسلام امرودی: به‌زودی شاهد محو «اسرائیل» خواهیم بود

مشاور وزیر امور خارجه در امور فرهنگی با تاکید بر اینکه به‌زودی شاهد شکست آمریکا و محو اسرائیل خواهیم بود، گفت: شهید سنوار با افتخار به شهادت رسیده است.
کد خبر: ۶۹۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «میثم امرودی» مشاور وزیر امور خارجه در امور فرهنگی در همایش بزرگ حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت، اظهار داشت: اتفاق بزرگی در دنیا افتاده و تمدن اسلامی پا به عرصه وجود گذاشته است. امروز تمدن اسلامی داعیه‌دار شهادت‌طلبی و مقاومت است و مقاومتی که امروز شاهد آن هستیم هم حاصل این تمدن است.

حجت‌الاسلام امرودی: به‌زودی شاهد محو «اسرائیل» خواهیم بود

مشاور وزیر امور خارجه در امور فرهنگی با بیان اینکه هر روز جهان نظاره‌گر جنایاتی تلخ در غزه و لبنان است، بیان داشت: اتفاقات بسیار بزرگی در منطقه روی می‌دهد و شاهد حمله مقاومت اسلامی به ناوها و کشتی‌های آمریکا هستیم. 

مشاور وزیر امور خارجه در امور فرهنگی با تاکید بر اینکه به‌زودی شاهد شکست آمریکا و محو اسرائیل خواهیم بود، یادآور شد: شهید سنوار با افتخار به شهادت رسیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان و جنبش حماس زنده و بیدار هستند، تاکید کرد: شهادت پایان کار نیست، بلکه احیاگر و آغازکننده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

برچسب ها: مقاومت ، فلسطین ، غزه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار