برگزاری دومین سالگرد شهید «علی‌وردی» در شهرک اکباتان

دومین سالگرد شهید «آرمان علی‌وردی» مصادف با شهادت فرماندهان مقاومت با شعار «آرمان روح‌الله؛ آغاز نصرالله» در محل شهادت وی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 22October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین سالگرد شهید «آرمان علی‌وردی» مصادف با شهادت فرماندهان مقاومت امسال با شعار «آرمان روح‌الله؛ آغاز نصرالله» با همراهی دستگاه‌های اجرایی منطقه ۵ شهرداری تهران و همت خادمین شهدا، مردم انقلابی، ائمه جماعات، بسیجیان، دانش‌آموزان، جوانان، خواهران، کسبه و اصناف و اهالی شهرک اکباتان و دوستداران آرمان عزیز جمعه چهارم آبان ساعت ۱۵ در خیابان ورزش محل شهادت این شهید عزیز برگزار می‌شود.

برگزاری دومین سالگرد شهید «علی‌وردی» در شهرک اکباتان

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت قرآن و اجرای گروه سرود بشری و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی و مداحی حاج سعید حدادیان و حاج امیر عباسی و کربلایی محمدحسین حدادیان همراه خواهد بود.

میزبانی چایخانه حضرت امام رضا (ع) با حضور خادمیاران رضوی در منطقه ۵ صورت می‌گیرد و موکب‌های پذیرایی، غرفه‌های فرهنگی از حضار پذیرایی می‌کنند.

خادمین شهید آرمان علی وردی با توجه به گذشت ۲ سال از شهادت این عزیز، درخواست رسیدگی جدی به پرونده شهادت وی و همچنین مجازات عوامل آن را خواهان هستند و تا شاید دردخانواده ایشان التیام پیدا کند.

برگزاری دومین سالگرد شهید «علی‌وردی» در شهرک اکباتان

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها