تاکید مسئولان بنیاد شهید و نمایندگان مجلس بر حمایت از جامعه ایثارگری

رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران نشست مشترکی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد برگزار کردند.
کد خبر: ۷۰۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 22October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست مشترک با رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای این کمیسیون بر ارائه خدمت مداوم و موثر به جامعه ایثارگری تاکید کرد و اظهار داشت: درحدیث قدسی درباره خانواده شهدا آمده است که خداوند می‌فرماید من جانشین (شهید) در خانواده او هستم، هر کس رضایت آن‌ها را جلب کند، رضایت مرا جلب کرده و هر کس آنها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

تاکید مسئولان بنیاد شهید و نمایندگان مجلس بر حمایت از جامعه ایثارگری

معاون رئیس جمهور با اشاره به آیه ۱۸۶ سوره بقره گفت: وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ ۖ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ، و، چون بندگان من (از دوری و نزدیکی) من از تو پرسند، (بدانند که) من به آنها نزدیکم، هرگاه کسی مرا خواند دعای او را اجابت کنم. پس باید دعوت مرا (و پیغمبران مرا) بپذیرند و به من بگروند، باشد که (به سعادت) راه یابند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدار اخیر خود با جانبازان بصیر در همایش «بصیران ولایی» که به منظور تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان هم‌زمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید) برگزار شد، اظهار داشت: این جانبازان بصیر نابینا شدند تا ما بصیرت پیدا کنیم. امیدوارم بتوانیم در مسیر صحیح خدمت جامعه ایثارگری گام برداریم و بتوانیم جایگاه و منزلت جامعه ایثارگری را درک کنیم.

اوحدی با تاکید بر موضوع تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری، خاطرنشان‌کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری تبدیل وضعیت شدند و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستگاه برتر در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران شده است.

معاون رییس جمهور به مشکلات تجهیزات مصرفی جامعه ایثارگری و جانبازان اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه جدی به این موضوع دارند امیدواریم عزیزانمان در مجلس هم توجه لازم به این مساله را در حوزه وضع قوانین داشته باشند. 

علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر حمایت از جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: جامعه ایثارگری ما نیازمند حمایت هستند و باید نگاه عملیاتی در حمایت از ایثارگران داشته باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها