قدومی: خون سنوار راه جدیدی برای نابودی رژیم صهیونیستی گشود

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: خون شهید سنوار راه جدیدی برای ادامه مسیر مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس و فلسطین ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۷۰۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ - 22October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در ایران، در مراسم عرض تسلیت که به‌مناسبت شهادت یحیی سنوار در دفتر این جنبش در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید یحیی سنوار فقط یک انسان نبود، بلکه یک مکتب و شخصیتی الهام بخش بود.

قدومی: خون سنوار راه جدیدی را برای نابودی رژیم اسرائیل ایجاد می‌کند

قدومی با بیان اینکه جهانیان امروز شهید سنوار را بیش از سنوار زنده می‌شناسند، بیان داشت: شهید سنوار در دفاع از ملت فلسطین به شهادت رسید. نه‌تنها یحیی سنوار بلکه خانواده این شهید والا مقام نیز در راه دفاع از مردم و مقدسات فلسطین جان خود را فدا کردند. 

وی شهادت سنوار را نشانه فتح و پیروزی دانست و افزود: شهادت سنوار به معنای ایجاد راه جدید و جهش بیشتر مقاومت و تداوم میراث شهداست. دشمن صهیونیستی تصور می‌کند که مسیر مقاومت منحرف شده است؛ اما این مسیر نه‌تنها تضعیف نشده، بلکه با قدرت ادامه دارد. 

نماینده جنبش حماس در ایران عنوان کرد: خون پربرکت شهید سنوار راه جدیدی را برای ادامه مسیر مقاومت، نابودی رژیم اسرائیل و آزادی قدس و فلسطین فراهم خواهد کرد. 

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار