امام جمعه بوشهر:

بوشهر به خط مقدم دفاع در جنگ نرم تبدیل شود

آیت الله «صفایی بوشهری» با بیان اینکه باید به خوبی از ظرفیت‌های موجود استفاده شود گفت: استان بوشهر علاوه بر خط مقدم دفاع سخت، به خط مقدم دفاع نرم هم تبدیل شود.
کد خبر: ۷۰۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ - 22October 2024

بوشهر به خط مقدم دفاع در جنگ نرم تبدیل شودبه گزارش دفاع پرس بوشهر،آیت الله«غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در آیین رونمایی از مرکز تجربه نگاری جبهه فرهنگی، اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای جهان استکبار علیه محور مقاومت و کشورهای انقلابی، به طور جدی وجود دارد.

وی افزود: جنگ سخت چه به شکل مستقیم یا نیابتی مطرح است، اما بالفعل در شرایط رسمی آن نیستیم اما در رابطه با جنگ رسانه‌ای همه اعلام کردند که در شرایط تهاجم و دفاع رسانه‌ای قرار داریم و رسانه عامل فوق العاده مهم به عنوان ابزار در دست مهاجم و مدافع است.

صفایی بوشهری افزود: با توجه به پیشرفت عرصه تولید محتوای رسانه و ضریب بالای پوشش و رشد تکنولوژی در فضایی هستیم که رسانه مرز دفاع و تهاجم ندارد، اما دفاع و حمله آن روی ذهن متمرکز است، کل جهان الان در یک جنگ فوق العاده ادراکی و دفاع پیچیده دفاعی ادراکی به سر می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه در بحث رسانه در شرایط نابرابر هستیم، خاطرنشان کرد: با این حال دفاع رسانه‌ای که اوج آن در ایران است، نگذاشته جبهه مهاجم رسانه‌ای پیروز شود هرچند آسیب‌ها و لطماتی وارد کرده اما تسخیر نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: جهادی عمل کردن، تولید محتواهای کوچک، وجود محور مقاومت در عملیات‌های دفاع سخت و آشکار شدن جنایات دشمن، باعث شده دشمن در جنگ رسانه‌ای پیروز نشود.

آیت الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای شبانه روزی است، ابراز کرد: اگر در جنگ رسانه‌ای شکست بخوریم، قطعا جنگ سخت در میدان شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: با توجه به وجود استعدادهای جوان در استان بوشهر و توانایی در تولید محتوا، باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود که استان بوشهر علاوه بر خط مقدم دفاع سخت، به خط مقدم دفاع نرم هم تبدیل شود.

امام جمعه بوشهر رسانه را یک نعمت و برند دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تولیدات رسانه‌ای ما اثرگذار شود.

وی با بیان اینکه نتانیاهو و جبهه مهاجم صهیونیستی در شرایط کنونی برای خودشان یک عقبه فکری ایجاد می‌کنند، ادامه داد: رسانه باید این دیدگاه صهیونیست‌ها که می‌گویند نژاد برتر هستند را به زبان‌های مختلف نقد و ابطال کند و از آن طرف نظام فکری جبهه مقاومت را بیان و از آن دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها