اسارت و آزادی در یک قاب

چهار آزاده این تصاویر در همایش آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ باز هم کنار هم قرار گرفتند و با شبیه‌سازی عکس دوران اسارت خود به چند دهه فاصله زمانی بین عکس‌ها، برادری دیروزشان را با امروز پیوند داده تا خدا را بواسطه درک دو زمان در کنار هم شاکر و سپاسگزار باشند.
کد خبر: ۷۰۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 26October 2024

گروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «حسینعلی قادری» آزاده دفاع مقدس؛ در حکت بیستم نهج‌البلاغه آمده است فرصت مانند ابر (از افق زندگى) مى‏گذرد. پس فرصت‏‌هاى خير را غنيمت بشماريد و از آن‌ها استفاده كنيد. 

این قاب را می‌توان مصداق بارز فرمایش حضرت امیر علیه‌السلام دانست که زمان مثل ابر می‌گذرد.

گویی همین دیروز بود که دوستانی همدل و همرنگ در اردوگاه تکریت ۱۱ شانه‌به‌شانه هم از دیوارهای بلند اسارت برای خود دیوارهای مستحکمی از برادری ساخته بودند تا دشمن هرگز قادر به شکست آن‌ها نباشد

آنها دل به هم سپرده بودند و شریک درد، غم و تنهایی یکدیگر بودند و هرگز تصوری از آزادی فردای خود نداشتند، آنها اسرای بی‌نام و نشانی بودند که این تصویر می‌توانست قاب شهادتشان باشد چون امیدی به بازگشت خود نداشتند اما با این وجود در تصویر دیروزشان هیچ نشانی از ناامیدی نمی‌توان یافت چون آموخته بودند تا خدا نخواهد هیچ برگی از درخت بر زمین نخواهد افتاد.

چهار آزاده سرافراز این تصاویر در همایش آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ باز هم کنار هم قرار گرفتند و با شبیه‌سازی عکس دوران اسارت خود به چند دهه فاصله زمانی بین عکس‌ها، برادری دیروزشان را با امروز پیوند داده تا خدا را بواسطه درک دو زمان در کنار هم شاکر و سپاسگزار باشند و قدر فرصت‌های باهم بودنشان را به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه دوران اسارت بخوبی بدانند چون ممکن است فردایی نباشد.

اسارت و آزادی در یک قاب

دوشنبه ۲۹ مرداد اردوگاه رمادیه از راست علی‌اصغر پروازیان- حسین بهمنیان- ناصر گنجی و حسینعلی قادری

اسارت و آزادی در یک قاب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار