مراسم سالگرد عروج «عباس تیموری» در مشهد برگزار شد

در مراسمی با حضور جمعی از راویان دفاع مقدس هفتمین سالگرد عروج رئیس فقید انجمن راویان فتح رضوی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۷۰۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 26October 2024

مراسم سالگرد عروج «عباس تیموری» در مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مراسم هفتمین سالگرد عروج «عباس تیموری» رئیس فقید انجمن راویان فتح رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، «علی علی‌مددی» مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه امام رضا علیه‌السلام و جمعی از راویان در سالن شهدا مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد.

در این مراسم حمید کفشکنان از پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزم مرحوم تیموری در سخنانی اظهار داشت: مرحوم تیموری برای ما برادر، دوست و رفیق صمیمی بود.

وی افزود: او خود را وقف نظام مقدس اسلامی و انقلاب کرده بود و ذیل جمهوری اسلامی نسبت به تبیین دفاع مقدس و حقایق این حماسه ماندگار اهتمام داشت.

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: مرحوم تیموری با اعتقاد به دفاع مقدس نگاه می‌کرد.

کفشکنان گفت: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در اوج مشکلات و سختی‌ها در چهره مرحوم تیموری ناآرامی نبود اما وقتی با او همنیشین می‌شدید و زندگی می‌کردید جوش و خروش را در وجودش حس می‌کردید.

وی تصریح کرد: نباید تلاش‌های مرحوم تیموری را در تبیین دفاع مقدس نادیده گرفت. او برای تداوم این مهم همواره به دنبال کاردسازی بود.

در این مراسم جمعی از راویان دفاع مقدس به معرفی آثار مرحوم تیموری پرداختند.

همچنین سید حسین حیدری پیشکسوت و راوی دفاع مقدس در سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی علمدار روایتگری پرداخت.

«عباس تیموری» از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بود که با پایان جنگ، مبارزه را پایان یافته ندانست و در سنگر تحقیق و پژوهش به تبیین معارف دفاع مقدس پرداخت.

او با تأسیس انجمن راویان فتح رضوی، یادگاران دفاع مقدس را در قالب راویان دفاع مقدس سازماندهی کرد تا روایتگر حماسه‌آفرینی‌های مردم این سرزمین برای نسل‌ های امروز و فردا باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار