نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی جبهه مقاومت هراس دارند

حجت‌الاسلام نوری گفت: جبهه حق با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده و امروز فرهنگ مقاومت در دنیا گسترش یافته است، دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی جبهه مقاومت هراس دارند و در پی نابودی این جریان قوی هستند.
کد خبر: ۷۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 26October 2024

دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی جبهه مقاومت هراس دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد، اظهار داشت: دشمنان اسلام اکنون تنها به دنبال نابودی لبنان و فلسطین نیستند بلکه آنان در پی تضعیف بسیاری از کشور‌های اسلامی همچون یمن و ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: جبهه حق با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده و امروز فرهنگ مقاومت در دنیا گسترش یافته است، دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی جبهه مقاومت هراس دارند و در پی نابودی این جریان قوی هستند. پیروزی فلسطین و لبنان، پیروزی برای همه مسلمانان است و اکنون کشور‌های اسلامی باید از جبهه مقاومت حمایت کنند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به کمک مالی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان، گفت: امروز برخی از کشور‌های اسلامی در حمایت از مظلومان رفوزه شدند چرا که هیچ کمکی به جبهه مقاومت نکردند. در این روز‌ها که جبهه مقاومت با سختی مواجه شده است و همه مستکبران در پی نابودی مسلمانان هستند برخی از کشور‌های اسلامی سکوت کرده‌اند در حالی که بسیاری از زورگویان و قدرتمندان با هم متحد شدند. حتی تعدادی از کشور‌های اسلامی از مردم غزه و لبنان حتی به صورت زبانی حمایت نکردند و حمایت‌های خود را دریغ کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار